لوییس سزار منوتی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که احتمال حضور پپ گواردیولا روی نیمکت این تیم وجود ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در سال‌های گذشته همواره به دنبال جذب مربی قدرتمند و تراز اول بوده تا بتواند موفقیت‌های دهه‌های قبلش را بار دیگر تکرار کند.

هرچند قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا تحت هدایت لیونل اسکالونی باعث شد که اعتمادها به این مربی جوان بیش از پیش افزایش پیدا کند و جایگاه او روی نیمکت این تیم تثبیت شود اما با این حال هنوز هم صحبت‌هایی در این زمینه به گوش می‌رسد.

پپ گواردیولا پیش از اینهم بارها به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی آرژانتین مطرح شده بود و حتی مذاکراتی نیز با این مربی اسپانیایی صورت گرفت که خیلی زود و در مراحل اولیه به بن بست خورده و ادامه پیدا نکرد.

حالا سزار لوییس منوتی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور گواردیولا روی نیمکت تیم ملی آرژانتین به ESPN گفت:« چنین چیزی امکان ندارد.»

منوتی تاکید کرده که سرمربی فعلی سیتی شخصا نیز حاضر به پذیرش چنین پیشنهادی نیست. او هیچ دلیل خاصی برای این ادعا نیاورد اما با قاطعیت بسیار مدعی شد که این مربی اسپانیایی تحت هیچ شرایطی پیشنهاد تیم ملی آرژانتین را نمی‌پذیرد.

اوسکار رویری، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، نیز چند ماه پیش در گفتگویی همین ادعا را مطرح کرده و اظهار داشت:« تیم ملی برزیل باید تحت هدایت مربی برزیلی و تیم ملی آرژانتین باید تحت هدایت مربی آرژانتینی باشد.»

آرژانتین بامداد شنبه در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر تحت هدایت لیونل اسکالونی به مصاف اروگوئه می‌رود تا جایگاهش به عنوان تیم دوم گروه را تثبیت کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر