نام رونالد کومان به عنوان یکی از گزینه های جانشینی استیون جرارد در گلاسکو رنجرز مطرح شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش بود که پس از شکست بارسا در زمین رایووایکانو سران باشگاه حکم به برکناری رونالد کومان دادند. سرمربی هلندی در یک سال و نیم حضورش روی نیممت بارسا توانست یک قهرمانی کوپا دل ری بیاورد ولی نتایج کسب شده با او مورد انتظار نبود و دو شکست متوالی از رئال و رایو دیگر راه چاره ای جز اخراج او باقی نمی گذاشت.ابتدا به جای او سرجی بارخوان موقتا مربی بارسا شد و سپس ژاوی هرناندز سکان کار را در دست گرفت. کومان قصد دارد 12 میلیون یورو نیز از بارسا غرامت بگیرد و دوری او از فوتبال شاید چندان هم طولانی نباشد.

پس از کناره گیری استیون جرارد از هدایت گلاسکو رنجرز و قبول مربیگری استون ویلا، سران باشگاه اسکاتلندی به دنبال بهترین جانشین برای او هستند و روی دو گزینه به جمع بندی رسیده اند . طبق ادعای "فوتبال اینسایدر"، رونالد کومان یکی از دو گزینه رنجرز است و دیگری نیز جیوانی فن برونکهورست ستاره سابق هلند و بارساست که سابقه هدایت فاینورد را هم دارد.

رنجرز در صدر جدول لیگ اسکاتلند قرار دارد و سران باشگاه به دنبال جایگزینی مطمئن برای جرارد هستند. در نهایت باید دید از بین کومان و فن برونکهورست کدام یک روی نیمکت آبی های آیبراکس خواهد نشست.

تگ های مرتبط

ارسال نظر