علی صادقی بازیگر طنز کشورمان پس از حواشی جدیدی که برایش به وجود آمد عکس جدیدی منتشر کرد، او با انتشار این عکس نشان داد آدم بی خیالی است.

سایت شماره یک:

علی صادقی بازیگر طنز کشورمان پس از اینکه درباره عدم دریافت پول در فیلم سینمایی 500 کیلو آلبالو خبر داد و گفت به جای پول فحش خوردم مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. اظهارات علی صادقی باعث شد تهیه کننده 500 کیلو آلبالو واکنش نشان داد. با فروکش کش کردن این حواشی علی صادقی عکس جدیدی و جالبی منتشر کرد.

 

علی صادقی

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی بازیگر سریال های طنز ایرانی می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و با بازی در سریال خانه به دوش و متهم گریخت به اوج شهرت رسید. او دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر است و بازی در فیلم سینمایی ایکس لارج، عشقولانس و پیتزا مخلوط را در کارنامه هنری خود دارد. علی صادقی پس از خداحافظی از دنیای بازیگری تصویری از تغییر چهره خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

علی صادقی

شروع فعالیت هنری علی صادقی

در سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۱ ساله بود بطور اتفاقی در مدرسه، توسط امیر سماواتی کارگردان برای بازی در فیلم تلویزیونی آفتاب عالم تاب بکار گرفته شده و اولین تجربه خود را بدست آورد. در سال ۱۳۷۵ با سریال بهترین تابستان من وارد تلویزیون شد و بعد از تجربه موفق در سریال پشت کنکوری ها در سال ۸۱ با فیلم روایت سه گانه در سال ۸۲ وارد سینما شد

در سال ۸۲ با کوچه اقاقیا بکارگردانی رضا عطاران دیده شد. یکسال بعد سال ۸۳ با سریال خانه به دوش رضا عطاران در کنار آناهیتا همتی به اوج شهرت رسید و سال ۸۴ نیز با متهم گریخت بسیار درخشان ظاهر شد.

علی صادقی

تگ های مرتبط

ارسال نظر