فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون از خاطرات خود در «خانه به دوش» گفت.

سایت شماره یک:

فلور نظری بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش‌آفرینی خود در سریال «خانه به دوش» اظهار داشت: برای نقش‌آفرینی در «خانه به دوش» از دفتر آقای محمدی با من تماس گرفتند. وقتی به دفتر رفتم قصه را برایم تعریف کردند؛ اما فیلمنامه تا آخر آماده نبود. بعد از بستن قرارداد نفهمیدم چطور به خانه برگشتم. داشتم بال در می‌آوردم. نذر کردم و وقتی به خانه رفتم مادرم را در آغوش گرفتم؛ چون آرزویم این بود که در این جمع با این کارگردان و آقایان مهام و محمدی که همیشه سریال‌های خوب می‌ساختند، همکاری کنم. ضمن کار هم خیلی انر‍ژی گذاشتم و با عشق کار کردم. 

وی با اشاره به اینکه خاطرات بسیاری از «خانه به دوش» دارد، عنوان کرد: خاطرات زیادی از «خانه به دوش» دارم. یکی از خاطراتم این بود که نگین او شانره (بازگیر نقش سحر) که در سریال نقش خواهر زاده‌ام را ایفا می‌کرد، واقعا مرا خاله خود می‌دانست. همه عوامل نسبت به هم حس خیلی خوبی داشتیم. پایان کار اشک همه در آمده بود، هیچکس دوست نداشت از جمع جدا شود.

نظری ادامه داد:  من با «خانه به دوش» چهره شدم. آن هم یک چهره محبوب و این برای من دنیا دنیا ارزش داشت. از اولین قسمتی که از «خانه به دوش» پخش شد، آنقدر مورد توجه و علاقه و محبت مردم قرار می‌گرفتم که لذت می‌بردم و خدا را شکر می‌کردم.

بازیگر مجموعه «نفس گرم» در پاسخ به این سوال که راز ماندگاری «خانه به دوش» چیست، ‌گفت: به نظر من عوامل بسیاری موجب ماندگاری «خانه به دوش» شد؛ یکی از این عوامل این بود که شخصیت‌ها و دیالوگ‌ها از دل همین مردم کوچه و بازار بود. همه بازیگران یا پیشینه تئاتری داشتند و یا با استعداد و کاربلد بودند، جمع یک جمع سالم و شریف بود و کارگردان به مسائل جامعه آگاه بود و شناخت درستی از مردم داشت. همه این موارد و صداقتی که در بین افراد گروه بود و پشت صحنه سالم این کار راز جاودانگی «خانه به دوش» است.

فلور نظری

وی در ادامه افزود: وقتی مردم مرا می‌بینند، می‌گویند: ما هر چند صدبار که «خانه به دوش» را ببینیم، باز هم برای ما تازگی دارد و تکراری نمی‌شود. «خانه به دوش» مثل یک قطعه موسیقی است که درست و علمی و از روی اصول نواخته می‌شودو شما می‌توانید بار‌ها به آن گوش کنید و لذت ببرید.

نظری در پایان مطرح کرد: همکاری با رضا عطاران بسیار لذت‌بخش و شیرین بود و امیدوارم این تجربه بی‌نظیر بار‌ها برای من تکرار شود. من با «خانه به دوش» شناخته شدم و به یکباره دستمزدم بالا رفت. با اینکه من قبل از این کار ۹ سال بود که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کردم؛ اما این چهره شدن برای من بسیار زیبا و یک فرصت طلایی بود. همه بازیگران «خانه به دوش» از جمله حمید لولایی، مریم امیرجلالی، آناهیتا همتی، و همه و همه عالی بودند. حتی کسانی که فقط در یک پلان بازی داشتند. از همه مردم عزیزی که بعد از بارها بازپخش این سریال هنور هم چه در فضای مجازی و چه رو در رو من را مورد لطف و مهر خودشان قرار می‌دهند، تشکر می‌کنم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر