«کولبرف» آخرین فیلم مرحوم علی انصاریان جایزه بهترین طراحی صحنه جشنواره آرژانتینی را دریافت کرد

سایت شماره یک:

علی انصاریان بازیکن بازنشسته فوتبال،  بازیگر و مجری ایرانی بود. علی انصاریان در بهمن ماه سال ۱۳۹۹  به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست. همچنین علی انصاریان از معدود بازیکنانی بود که در دوران بازیگری خود هم در استقلال و هم در پرسپولیس سابقه بازی داشت . علی انصاریان وابستگی زیادی به مادرش داشت و آرزو داشت قبل از مرگ مادرش دنیا را ترک کند . علی انصاریان چندین فیلم اکران نشده در کارنامه بازیگری خود دارد . در ادامه تصویری از آخرین فیلم علی انصاریان را میبینیم .

 انصاریان

حواشی ورزشی

علی انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد. وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر، چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز،  سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

علی انصاریان

 مجری گری موفق انصاریان

 علی انصاریان در  برنامه تلویزیونی اینترنتی های زیر نیز به عنوان مجری ظاهر شده است:

زابیواکا (۱۳۹۷) تلویزیون اینترنتی آیو

ورزشگاه (۱۳۹۷) شبکه پنج

مسابقه منچ (۱۳۹۸) شبکه پنج

برنامه اینترنتی پانوراما ۱۳۹۹

علی انصاریان حواشی برنامه ورزشگاه

 علی انصاریان در اواخر سال نود هفت در شبکه تهران مجری برنامه ورزشگاه شد. این برنامه که به دلیل جام ملت‌های آسیا شکل گرفته بود قرار شد که با اجرای انصاریان ادامه یابد. انصاریان در یکی از قسمت‌های این برنامه ادای یکی از مجریان افغانستانی را در آورد و مجبور شد چند روز بعد عذر خواهی کند. بعد از این اتفاق انصاریان به طرز نامعلومی دیگر در برنامه ورزشگاه دیده نشد.

علی انصاریان

فوت جنجالی انصاریان و حواشی

 انصاریان در ساعت ۱۶:۱۵ عصر ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ (کرونا) در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

بر پایه گزارش صداوسیما، انتقال ویروس کرونا در برنامه تصویری اپلیکیشن پرسپولیس صورت گرفت که علی انصاریان همراه با مهرداد میناوند در آن شرکت کرده بودند و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده بود. علاوه برنداشتن ماسک، حتی فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مناسب نبود. در روند درمان بی‌نتیجه مهرداد میناوند و علی انصاریان، محمدرضا هاشمیان پزشک بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، مصاحبه‌های فراوانی را در راهروی بیمارستان لاله و بیمارستان فرهیختگان انجام داد و پست‌هایی در همین رابطه در اینستاگرام منتشر کرد. هاشمیان در هنگام این مصاحبه‌ها و پست‌ها مواردی مانند داروهای مصرفی، سی‌تی اسکن ریه و سایر مواردی را که جزء حریم بیمار است، افشا نمود که این اقدام وی انتقادات فراوانی از سوی پزشکان برانگیخت.

در روزهای پیش از درگذشت وی، وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود، اما در ساعات آخر روز دوشنبه وضعیتش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد. هاشمیان، پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه دربارهٔ وضعیت او صحبت کرد تا اینکه انصاریان درگذشت.

انصاریان در ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ بنابر خواسته خودش، در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرای تهران در کنار پدرش، اسماعیل انصاریان به خاک سپرده شد. عموی وی، حسین انصاریان بر پیکرش نماز میت خواند. مراسم خاکسپاری او با حضور خانواده، جمعی از دوستان، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

همچنین بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان دیگر نیز برای این حادثه اظهار تاسف کردند. این مسئله در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز بازتاب داشت در حالی که انصاریان با یک فیلم سینمایی در آن جشنواره حضور داشت.

علی انصاریان همیشه از علاقه به مادرش حرف می‌زد و به دلیل تنهایی مادر، در بسیاری از مواقع کنار او بود. انصاریان در آخرین حضورش در برنامه دربی گفته بود تا به حال عاشق نشده‌است و دوست دارد روزی فرزندی داشته باشد. او در روز مادر درگذشت.

وجود ابهامات در روند ابتلا و و درمان منتهی به فوت این چهره محبوب موجب ایجاد کارزاری اینترنتی توسط همسر خواهرش حامد اژدری برای جمع‌آوری امضا جهت بررسی و شفاف سازی شد که از اوایل خرداد ۱۴۰۰ تا زادروز ۴۴ سالگی علی انصاریان ۴۲۵۶۳ نفر این کارزار را امضا کردن روحش شاد ویادش گرامی

تگ های مرتبط

ارسال نظر