در رستوران برزیلی رودزیرو، سالاد بار بسیار تکمیل است. سوپ‌های برزیلی این رستوران نیز در زمستان‌های سرد بسیار می‌چسبد. غذاهای رستوران رودزیرو بیشتر گوشت کباب شده است.

در ابتدا برنج و خورشت برزیلی برایتان سرو می‌شود و سپس انواع گوشت به‌صورت سیخی سر میز آورده می‌شود و یک‌تکه از هر سیخ  به بشقابتان منتقل می‌شود. نوع دیگر سرو غذا در این رستوران بدین گونه است که اسلایسی از یک‌تکه گوشت کباب شده برایتان بریده می‌شود تا طعم آن را تست کنید. این گوشت‌ها می‌توانند گوشت مرغ، گوشت قرمز و گوشت بوقلمون باشد. سرو غذای اصلی تا جایی ادامه دارد که شما برگه روی میزتان را از حالت yes  به no  تغییر دهید. بعد از غذای اصلی نیز آناناس کباب شده با ادویه دارچین به‌عنوان بخش پایانی برایتان سرو می‌شود. 

آدرس رستوران برزیلی رودیزیو

برای رفتن به رستوران رودیزیو در تهران، باید به مجتمع تجاری پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی مراجعه کنید. این رستوران در طبقه چهارم واحد 401 قرار دارد. اگر برای پیدا کردن آدرس این مجتمع نجاری نیاز به لوکیشن دارید، در بالای همین صفحه لوکیشن محل را نیز می‌توانید پیدا کنید.

ساعت کاری رستوران از ساعت 11 صبح تا 23 شب است. این رستوران پارکینگ دارد اما خدمات بیرون بر ندارد. ناهار نیز از شنبه تا سه‌شنبه سرو می‌شود اما وعده شام در تمام روزهای هفته برقرار است.

رزرو رستوران رودیزیو (پالادیوم)

اگر قصد رزرو رستوران رودیزیو را دارید، می‌توانید با تیم تشریفات علاءالدین تراول تماس بگیرید تا همکاران ما در این زمینه راهنمایی‌تان کند. شماره تماس ما 02174495 و ساعت کاری ما از 9 صبح تا 17:30 است. رزرو رستوران در تهران یا سایر شهرها نیز از این طریق امکان‌پذیر است.

خدمات شرکت علاءالدین تراول، شامل برگزاری انواع تورهای طبیعت گردی و ایران گردی، رزرو بلیط (بلیت) هواپیما و قطار، رزرو هتل در ایران یا خارج از ایران، اجاره اتومبیل در تمام شهرهای ایران، صدور بیمه مسافرتی، فروش بلیط استخر و مجموعه‌های ورزشی و سایر خدماتی است که شاید در کمتر آژانسی شاهد این قبیل خدمات باشید. لذا پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه بیشتر به صفحه "خدمات ما" در سایت علاءالدین تراول سر بزنید.

پرسش و پاسخ

  • رستوران رودیزیو کجاست؟
    زعفرانیه،خیابان مقدس اردبیلی
  • آیا قیمت غذا در رودیزیو مناسب است؟
    بله
  • در چه روزهایی در رودیزیو صبحانه سرو میشود؟
    پنج شنبه،جمعه،و روزهای تعطیل
تگ های مرتبط

ارسال نظر