در قسمت سی ام برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی آرایش چهره مهمانان برنامه سانسور شد.

هانیه توسلی بازیگر شناخته شده و جوان کشورمان است. هانیه توسلی هم سابقه حضور در تلویزیون و هم سابقه حضور در سینما را دارد و علاوه بر آن در شبکه نمایش خانگی نیز آثاری از او منتشر شده است. هانیه توسلی بازیگر بسیار کم‌حاشیه‌ای است. هانیه توسلی در بین مخاطبان ایرانی، طرفداران بسیاری دارد. هانیه توسلی دختری صبور، آرام و سخت‌کوش است.

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 17 خرداد 1358 در همدان بازیگر ایرانی است. او دیپلم علوم تجربی دارد و فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است. هانیه چهار خواهر دارد که خواهر بزرگترش هما مدتی در یک مجله منتقد بود در حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد.

خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. یک خواهر دیگر دارد به نام هدیه در آمریکا خواننده است. خواهر کوچکش در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است. وقتی نمایش پدر دوست داشتنی با بازی او، در یکی از جشنواره های تئاتر، در تبریز روی صحنه رفت، نصرالله قادری که به عنوان داور آنجا حضور داشت، هانیه توسلی را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد. یک سال پس از آن، در فیلم کوتاه روی جاده نمناک (مهدی کرم پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) بازی کرد و سرانجام با شام آخر وارد عرصه حرفه ای سینما شد.

شروع فعالیت‌های هانیه توسلی

تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال 1374 وقتی 16 ساله بود از همدان شروع کرد تا اینکه سال 1378 در 20 سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد. کنار تحصیل بعنوان دستیار کارگردان در فیلم آخر بازی به کارگردانی همایون اسعدیان همکار داشت. در سال 1379 زمانی که به عنوان بازیگر در جشنواراه تئاتر تبریز حضور داشت توسط نصرالله قادری (کارگردان) که داور جشنواره بود برای بازی در تئاتر پدر انتخاب شد. خانوم بازیگر در پاییز 1379 با سریال غریبه وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال 1380 با فیلم شام آخر تجربه حضور در سینما را نیز به دست آورد.

هانیه توسلی

ازدواج هانیه توسلی

هانیه توسلی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد . وی در آخرین مصاحبه خود که در برنامه 35 با فریدون جیرانی انجام داده بود در پاسخ وی به علت ازدواج نکردنش گفت : در سن پایین که بودم خیلی در فکر این بودم که ازدواج کنم و بچه دار بشوم . اما الان احساس میکنم ازدواج به شدت پیچیده است . من حوصله شلوغی و جمعیت را ندارم.

هانیه توسلیهانیه توسلیهانیه توسلی

تگ های مرتبط

ارسال نظر