چیزی در حد هجو

چرا «جزیره» تا این حد بد و بی ربط است؟

چیزی در حد هجو

یازدهمین قسمت از سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم هم آمد. سریالی بسیار ضعیف و بی ربط با گاف های بی اندازه زیاد.

این قسمت تماشاگر اتفاقات غیرمنتظره در داستان هستیم و معماهای تازه‌ای پیش رویمان قرار می‌گیرد.

هنوز به جواب معماهای قبلی داستان نرسیده‌ایم اما در قسمت یازدهم سریال جزیره، با معماهای تازه‌ای مواجه می‌شویم. هیجان داستان این بار با ماجرای یک قتل احتمالی بیشتر می‌شود.صحرا که خیلی اتفاقی دفتر یادداشت‌های پدرش منوچهر صراف را پیدا کرده، از راز پنهان پدرش با خبر می‌شود. او متوجه می‌شود که پدرش در جست‌وجوی حقایقی درباره فردی مشکوک و ثروتمند بوده و همین کنجکاوی، به کسب اطلاعاتی منجر شده که احتمالا سرش را بر باد داده است. حالا صحرا می‌خواهد از این راز پنهان پرده بردارد و در این راه، قدم به مسیری پرخطر می‌گذارد.

مهمترین اتفاق قسمت یازدهم سریال جزیره، به هوش آمدن ارشد است. ارشد که بعد از مدتی طولانی به هوش آمده با خبر می‌شود که در همین مدت چه تغییراتی در وضعیت اعضای خانواده و فعالیت‌های تجاری گروه شاهنگ اتفاق افتاده است. بازگشت ارشد به عمارت، آغاز جنجال‌ها و درگیری‌ها در خانواده است. ارشد در گفت‌وگو با مادرش از نقشه‌های پشت پرده خانواده با خبر می‌شود و قصد دارد هر طور شده جلوی آنها بایستد.

هر چقدر ریتم این قسمت سریال در نیمه ابتدایی آن کند است، از اواسط قسمت یازدهم سریال جزیره ناگهان ریتم اتفاقات تند و هیجانی می‌شود. از یک طرف صحرا به خبرگزاری کلام نفوذ می‌کند بلکه به اطلاعاتی مهم درباره شاهنگ‌ها دست پیدا کند، از طرف دیگر در خانواده شاهنگ اتفاقات زیادی پنهانی در جریان است. اردلان پاسخ تست دی‌ان‌ای ویولت را گرفته و قصد دارد خبر را از ارشد پنهان کند، سها پنهانی در حال پیاده کردن نقشه‌هایش و سواستفاده از اعتماد امیرحسین است، سعید هم خبر قصد دارد از ماجرای آمدن صحرا به کلینیک و سوءقصد به جان ارشد، به نفع خودش بهره ببرد.

قسمت یازدهم سریال جزیرهغایب بزرگ این قسمت مثل قسمت قبلی، شاهد است که در روند داستان شنیده‌ایم به نیویورک فرستاده شده است. حرف و حدیث‌ها در فضای مجازی درباره علت غیبت محمدرضا فروتن بالا گرفته و باید منتظر باشیم و ببینیم آیا در قسمت‌های آینده سریال، شاهد به جزیره برمی‌گردد؟

به لوکیشن‌های متنوعی که در دو قسمت اخیر دیده‌ایم، این‌بار فضاهای تازه‌ای اضافه می‌شود. ساختمان بزرگ خبرگزاری کلام، جاده پیچ‌درپیچ و خاکی سفر اکبر شاهنگ و مهشید و محله عجیب و غریبی که صحرا در آن به دنبال سرنخی از قتل پدرش می‌گردد، لوکیشن‌های تازه‌ای است که در این قسمت به تماشای آنها می‌نشینیم.

اوج هیجان داستان در قسمت یازدهم سریال جزیره با همزمانی ورود صحرا به محله لوکس و مرموز شاهنگ‌ها، گم‌شدن مهرآیین و پخش شدن همه اعضای خانواده شاهنگ در محله برای پیدا کردن او اتفاق می‌افتد. بالاخره بعد از آن خداحافظی تلخ صحرا و ارشد در جزیره، این زوج عاشق بعد از مدت‌ها در ساختمانی مرموز و خالی با هم رو در رو می‌شوند. باید منتظر باشیم و ببینیم این دو نفر با احساسات متناقضی که دارند، در این رو در رویی چه حرف‌هایی رد و بدل خواهند کرد؟

تگ های مرتبط

ارسال نظر