در روزگارانی نه چندان دور که مثل این روزها هنوز شبکه  های اجتماعی وجود نداشتند و یا خیلی قبل تر ازحضور  اینترنت در زندگی روزمره ما ، بازیگران و یا بهتر بگویم هنرمندان مانند یک راز بودند محبوبیت آن ها به قدری بود که شخصی برای دیدن اکران  فیلم سینمایی و یا دیدن تئاتر از شهری به شهر دیگر مسافرت می کرد . هنرمندان برای بعضی از مردم مانند بت بودند ، در هر دوره ای و با ظهور هر هنرمندی شخصی بت ایام خویش می شد و تکیه کلام ها و سایر متعلقات مورد تقلید واقع می شد . همه دل خوشی ما شاید به آن بود که هنرمند محبوب ما در روزنامه ای مصاحبه کند و یا در قاب تلویزیون ظاهر شود تا مجری بتواند چند سوال شخصی آن هم در چهار چوب بپرسد تا ببینیم هنرمند مورد علاقه مان چه خصوصیاتی دارد . اما با ظهور اینترنت ،گسترش فضای مجازی و عصر جدید که تقریبا متحول کننده همه قرارداد ها مناسبت ها بوده ، واژه سلبریتی را هم دستخوش تغییرات بسیار زیادی کرده است . حالا دیگر نیازی نیست که ما منتظر باشیم تا بدانیم بازیگر مورد نظرمان کجاست و چه میکند او خود از طریق صفحات اجتماعی حتی از شام خوردن ، نهار خوردن ، پارک رفتن ،غذا درست کردن و هرچه که روزمره زندگی است ما را مطلع میکند و گاهی این حجم اطلاع رسانی به قدری زیاد می شود که مخاطب با خود میگوید آشپزی تو چه دردی از من دوا میکند ؟

 امروزه و با توجه به موضع گیری های ضد و نقیض بسیاری از هنرمندان بازار داغ افشاگری هم رو به راه است گاهی هنرمندان علیه هم دست به افشا میزننند مانند دعوای اخیر سحر زکریا با پرستو صالحی بر سر مهران مدیری و گاهی هم شخص ثالثی عکس ،سند ، متن و یا وویس های مختلف را به اصلاح رو میکند .

 ماجرای دعوای جنجالی سحر زکریا و مهران مدیری از آنجا شروع شد که روزی سحر زکریا در یکی از مصاحبه هایش علیه مهران مدیری و استفاده نکردن مهران مدیری از بازیگران قدیمی تیم خود صحبت کرد .

 سحر زکریا

 سحر زکریا از اعضای ثابت آثار مهران مدیری محسوب می شود که در چند کار اخیر مهران مدیری حضور نداشت . ماجرا به همین جا ختم نشد بازیگران دیگر در واکنش به صحبت های زکریا له یا علیه مهران مدیری صحبت کرده و عده ای با سحر زکریا موافق یا مخالف شدند .

 ماندانا سوری و پرستو صالحی و همسر مرحوم داوود اسدی از جمله بازیگرانی بودند که در مقام حمایت از منش و مردانگی مهران مدیری صحبت کردند اخیرا وویسی هم از ماندانا سوری منتشر شده که در آن سوری با توجه به جنجال های اخیر به صراحت می گوید : مگر ما سر جهازی مهران مدیری هستیم که در هر نقش و هر کاری از ما استفاده شود .


گیتی معینی اخیرا در مصاحبه ای شروع به هجمه وارد کردن علیه مهران مدیری کرد وتلویحا حرف های سحر زکریا را تایید کرد  بعد از آن در مصاحبه ای مجدد صحبت هایش را پس گرفت و از مدیری عذر خواهی کرد .

 اما جنجال های بین سحر زکریا ، پرستو صالحی و مهران مدیری که همیشه سکوت را نشانه ضعف دانشته و ترجیح داده تا سکوت معنا داری را پیشه کند ادامه دارد هر روز اظهار نظر جدیدی از گوشه و کنار صفحات مجازی به گوش میرسد با موجی که اخیرا از افشاگری ها شروع شده مهران مدیری قطعا آخرین نفر نخواهد بود و گویا آسیاب به نوبت است .

مهران مدیری

 

 گویی ازدواج و طلاق هنرمندان دیگر بین مردم سوژه پر بازدید و عامه پسندی نیست حالا مردم بیشتر میخواهند بدانند اسطوره هایشان چه کسانی هستند و چه میکنند به عبارتی دیگر آنچه در تمام این سال ها جز حریم شخصی هنرمندان محسوب شده حالا در معرض دید همگان قرار دارد.

 و قطعا روند پیش رو کار هنرمندان را سخت تر خواهد کرد چرا که زندگی آن ها خواسته یا ناخواسته زیر ذره بین مردم است و محبوبیت آن ها بر روی لبه تیغ قرار دارد .

 مه سا جلوه

تگ های مرتبط

ارسال نظر