بهترین کافه های غرب تهران با دیزاین بسیار عالی غذا و دکوراسیون خارق العاده مردم را از تمام نقاط تهران به سمت خود جذب میکند.

اگر در منطقه غرب و یا شمال غرب تهران زندگی میکنید و اهل کافه رفتن هستید پیشنهاد ما به شما بهترین کافه های غرب تهران است که با محیطی عالی پذیرای تمام مشتریان خود هستند.بهترین کافه های تهران با هدف رضایت مشتری به کار خود ادامه می دهند و در این راستا هر روزه کیفیت غذایی خود را بالاتر میبرند و علاوه بر سلامت و کیفیت غذا در بهترین کافه های غرب تهران میتوانید با دکوراسیون ویژه ی این کافه ها آشنا شوید و از آن لذت ببرید.بهترین کافه های غرب تهران در فضای باز و سرپوشیده میزبان برگزاری مراسم ها و جشنهای شماست.

بهترین کافه های غرب تهران

معرفی بهترین کافه های غرب تهران

کافه رنسانس شهرک غرب

یکی از بهترین کافه های غرب تهران در منطقه ی شهرک غرب کافه رستوران رنسانس است.کافه رستوران رنسانس یکی از کافه‌های با سابقه تهران محسوب می‌شود. این کافه به دلیل فاصله کمی که با بیمارستان آتیه دارد، مشتریان زیادی را جذب خود کرده. کافه دارای دو بخش فضای باز و فضای داخلی است. دکوراسیون داخلی کافه بر خلاف نام آن، کاملا مدرن و اروپایی است. منوی کافه رنسانس فرنگی بوده و سزار سوخاری آن واقعا تعریفی است.

بهترین کافه های غرب تهران

کافه لانجین دادمان

اگر بدنبال فضایی بین کلاسک و مدرن میگردید تا شبی خاطره انگیز را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید به کافه لانجین دادمان بروید چون با دکوراسیون ویژه ی خود باعث جذب زیاد مشتریان می شود.

بهترین کافه های غرب تهران

اسم کافه‌ای لانجین در بین کافه های غرب تهران به چشم می‌خورد. دکوراسیون داخلی این کافه رستوران ترکیبی از کلاسیک و مدرن است و توانسته اصول این سبک ها را به خوبی در دکور خود پیاده نماید. کافه لانجین انواع غذاهای فرنگی خوش طعمی را نیز سرو می‌کند.

بهترین کافه های غرب تهران

فضای کافه به دو بخش درونی و بیرونی تفکیک شده. به همین دلیل شما می‌توانید در بخش بیرونی و فضای باز سیگار بکشید. فضای داخلی بسیار شیک و لوکس است. همچنین باید حتما پاستا آلفرودی این کافه را تست کنید. در ضمن جای پارک جلوی کافه اکثرا وجود دارد.

بهترین کافه های غرب تهران

کافه رستوران اورامان شهرک غرب

اگر به دنبال عکاسی در محیطی خاص هستید به کافه اورامان بروید و علاوه بر عکاسی در محیط خاص این کافه میتوانید بسیاری از هنرمندان را در آنجا ملاقات کنید و کلی عکسهای جذاب بگیرید.

بهترین کافه های غرب تهران

 کافه اورامان با سابقه بیش از ۷ سال مهمان هنرمندان عزیز کشور با محیطی دلنشین و دنج با منوی جدید و کاملا باز و کیفیت عالی و قیمت مناسب و جای پارک عالی محیطی مخصوص قلیون مخصوص خانواده و مجرد های عزیز با امکانات و سرویس دهی عالی،صبحانه،غذای های ایتالیایی و نوشیدنی های گرم وسردکافه رستوراناورامان قطعا توانسته بین کافه های غرب تهران ، طرفداران زیادی را جذب خود کند.

بهترین کافه های غرب تهران

کافه بارزیل سعادت آباد

در بین کافه های غرب تهران یکی از لوکس ترین ها کافه بارزیل است که می تولنید با خیال راحت مهمانان ویژه ی خود را به آنجا ببرید و شبی خاص و لاکچری را در آنجا سپری کنید.

بهترین کافه های غرب تهران

کافه بارزیل را به جرات می‌توان جزء لوکس‌ترین و مجلل‌ترین کافه های غرب تهران دانست. این کافه روز‌های پنجشنبه و جمعه منوی آزاد صبحانه ارائه می‌دهد. مصرف دخانیات داخل فضای کافه آزاد نیست. منوی غذایی کافه بارزیل فرنگی بوده و تنوع منوی کافه بسیار بالا است.

بهترین کافه های غرب تهران

معمولا این کافه برای قرار‌های ملاقات کاری خیلی مهم، مناسب است.

بهترین کافه های غرب تهران

کافه کرپ سعادت آباد

اگر بارها به کافه ها و رستوران های مختلف رفتید و از برخورد پرسنل آنجا ناراضی بودید حتما با رفتن به کافه کرپ تفاوت را با همه جا احساس کنید.

بهترین کافه های غرب تهران

کافه کرپ با دو شعبه، یکی در سعادت‌آباد و دیگری در قیطریه، مدتی است که طعم جدیدی از کرپ را به مردم تهران ارائه می‌دهد. اصلا لازم به ذکر نیست که حتما باید کرپ‌های صبحانه این کافه را امتحان کنید.

بهترین کافه های غرب تهران

دکوراسیون داخلی این کافه کاملا مدرن، شیک، امروزی و دوستانه است. چه منوی غذای فرنگی و چه منوی کافه آن، بین کافه های غرب تهران زبانزد خاص و عام است.

بهترین کافه های غرب تهران

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر