بیوگرافی آزاده زارعی را مشاهده می کنید

سایت شماره یک:

آزاده زارعی دانش ‎آموخته رشته کارگردانی است. وی فیلم های کوتاه زیادی را کارگردانی کرده است و جوایز گوناگونی را نصیب خود کرده است. آزاده زارعی هنچنین شاعر نیز میباشد و دستی بر قلم دارد. زارعی دستی نیز در هنر قلم زنی روی مس ،نقره ، برنج و طلا دارد.

 بیوگرافی آزاده زارعی

نام و نام خانوادگی :آزاده زارعی

تاریخ تولد:10 خرداد ماه 1368

مدرک تحصیلی:لیسانس کارگردانی

محل تولد:اصفهان

پیشه :بازیگر

آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او دانش‎آموخته رشته کارگردانی است. وی همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است.

  زندگی خانوادگی آزاده زارعی

 

پدرش او در حرفه قلم زنی فعالیت میکند و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار بوده و یک برادر یک نام احمد زارعی دارد که مهندس میباشد.

رابطه آزاده زارعی با برادر

آزاده زارعیهر کس که ما را در کنار هم ببیند متوجه می شود که با هم خواهر و برادریم! احمد لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس IT دارد و در حال حاضر برای دکتری می خواند.احمد به معنای واقعی برادر و دوست خوبی است.

حمایت خانواده  آزاده زارعی

 

پدر من هنرمند و در رشته قلم زنی بسیار مشهور هستند و سبک خاص خودشان را دارند مادر و برادرم هم به شدت من را پشتیبانی کردند و من را تنها نگذاشتند.

ازدواج  آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر جوان مجرد می باشد و خبری از ازدواج وی منتشر نشده است البته هر روز در کانال های تلگرامی خبرهایازدواج او منتشر میشود که همگی تکذیب شده اند و او در حال حاضر که این مطلب منتشر شده است هنوز ازدواج نکرده است.

هنرهای دستی و علاقه مندی های  آزاده زارعی

ایشان شاعر و نویسنده قابلی هستند و در این هنر مهارت و تبحر زیادی دارند. خانوم بازیگر دستی نیز در هنر قلم زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالر ی های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش و فروش گذاشته است، پدرش از استادان این رشته می باشد.

اولین سریال  آزاده زارعی

آزاده زارعیسپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید و به باران یا همان سیندرلای سینمای ایران معروف شد .

اولین بازی او در سریال آوای باران سال 92 در نقش باران، او را به شدت محبوب کرد، در مورد نحوه حضورش در این سریال می گوید :دستیاران آقای سهیلی زاده من را به او معرفی کردند بعد از گذراندن چندین مرحله تست سخت، در نهایت برای حضور در این سریال انتخاب شد .تا روزی که فیلمبرداری آغاز شد، نمی دانستم به صورت قطعی انتخاب شده ام، در این سریال با سیاوش خیرابی، سام درخشانی و حمیدرضا پگاه همبازی بودم.

اینکه می توانم از طریق بازیگری زندگی های مختلف را تجربه کنم نکته ای است که بیش از هر دلیل دیگری من را به بازیگری علاقمند کرده و همچنان دوست دارم آنرا ادامه بدهم.

کار گردانی  آزاده زارعی

علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی و منشی صحنه نیز فعالیت می کند و در چند فیلم سینمایی به عنوان منشی صحنه حضور داشته است.فیلم اکباتان و برف روی شیروانی داغ از این قبیل فیلم ها بوده است. وی فیلم های کوتاه زیادی را کارگردانی کرده است.و جوایز گوناگونی را نصیب خود کرده است.

 

آثار آزاده زارعی :

آزاده زارعیبرف روی شیروانی داغ ۱۳۸۹ 

 

آمین خواهیم گفت  ۱۳۸۹ 

اکباتان ۱۳۹۰ 

عملیات مهد کودک ۱۳۹۱ 

آوای باران ۱۳۹۲ 

مهر طوبی ۱۳۹۴ 

هایلایت ۱۳۹۶ 

سال‌های دور از خانه ۱۳۹۷

شاه رگ  ۱۳۹۸

تگ های مرتبط

ارسال نظر