خواننده موسیقی سنتی ایران پیشنهاد داد تا برای معتادان کنسرتی برگزار کند.

سایت شماره یک:

سالار عقیلی در حاشیه نشست دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با سفرا، دیپلمات‌ها و نمایندگان دفاتر تخصصی سازمان ملل متحد در تهران به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر افزود: سفیر مبارزه با مواد مخدر انتخاب شدم که امیدوارم بتوانم به جامعه و کسانی که درگیر این بیماری و این معضل اجتماعی هستند، کمک کنم.

وی گفت: یکی از علل روی آوردن جوانان به این بیماری یا معضل این است که پدر و مادر‌ها دعوا‌های خانوادگی خود را جلوی فرزندان خود انجام می‌دهند که از دوران طفولیت این‌ها با هم پرخاشگری می‌کنند و این در روحیه فرزندشان تاثیر می‌گذارد، خواهش من این است اگر پدر و مادر‌ها مشکل دارند هیچ وقت جلوی فرزندشان دعوا نکنند که این یکی از علل روی آوردن فرزندان و جوانان به اعتیاد است.

وی گفت: دومین علل (گرایش جوانان به اعتیاد) تاثیر پذیری از اجتماع و جامعه است، بخصوص در دوران دبیرستان و راهنمایی که یکی از ادوار مهم زندگی برای کودکان و نوجوانان است، اگر در این دوران با دوستان ناباب و نارفیق همنشین شوند، باعث می‌شود گرفتار اعتیاد و این بلا شوند.

آقای عقیلی افزود: به هرحال ما تلاش می‌کنیم حتی اگر یک نفر هم که باشد، بتوانیم از اعتیاد باز بداریم و این باعث افتخار بنده و هنرمندان و ورزشکاران است که امروز بعنوان سفیر در این جمع حضور داشتند و در روحیه مردم خیلی تاثیرگذار است.

وی گفت: طرحی گذاشتم و پیشنهاد دادم که ما یک کنسرت برای کسانی که اعتیاد دارند، بگذاریم و در اثنای آن با آن‌ها صحبت کنیم شاید ۴ نفر از قبل این مسئله از این راه و مسیری که دارند به زندگی طبیعی خود برگردند.

وی گفت: امیدوارم روزی را در کشور شاهد باشیم که یک معتاد هم نداشته باشیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر