ارسلان مدعی است سال‌ها نام استقلال را در قلبش صدا زده و باور این موضوع که روزی قادر خواهد بود به این هدف خود دست یابد او را از تیمی به تیمی دیگر روانه کرد تا هر جا با خلق اثری در نهایت بتواند به این آرزوی دیرین خود دست یابد. آرزوی که از خوابیدن کنار توپ و پیراهن استقلال در نوجوانی استارت خورد و تا به یادگار بردن توپ آخرین دربی که با آن دو گل به پرسپولیس زد تحقق یافت.ارسلان مهره باتعصب آبی هاست که اگر موتور گلزنی اش روشن نباشد هواداران نگران می شوند.ارسلان را می توان بازیکن همیشگی استقلال دانست چون معتقد است پیشرفت در تیم محبوبش از هر جای دیگری لذت بخش تر است.

 ارسلان مطهری متولد 19 اسفند 71 است.ارسلان مطهری فوتبال خود را از زیر ۱۹ سال استیل آذین شروع کرد و پس از آن به داماش تهران پیوست.ارسلان مطهری این روزها در پست مهاجم برای تیم استقلال بازی میکند.ارسلان مطهری بازی کردن در استقلال را جزئی از آرزوهایش میخواند که به آن رسید.در ادامه جزییاتی درباره ارسلان مطهری میخوانید.

ارسلان مطهری

زندگی فوتبالی ارسلان مطهری

مطهری فوتبال خود را از زیر ۱۹ سال استیل آذین شروع کرد و پس از آن به داماش تهران پیوست. مطهری مدتی را هم به بازی در تیم زیر ۲۱ سال مقاومت تهران بازی کرد و بعد از آن نیز با بازی خوب خود از موجبات قهرمانی زیر ۲۱ ساله‌های نفت در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مسابقات لیگ برتر آسیا ویژن تهران شد.مطهری در ۲۴ مه ۲۰۱۴ با قراردادی سه ساله به نفت تهران پیوست.او اولین بازی خود را در برابر راه‌آهن به عنوان بازیکن تعویضی حسین ابراهیمی انجام داد و اولین گل خود را هم در برابر گسترش فولاد زد،. مطهری با زدن گل پیروزی نفت در برابر الشباب، اولین پیروزی باشگاه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را نیز رقم زد.

ارسلان مطهری

استقلال تهران

سرانجام ارسلان در تاریخ  ژانویه ۲۰۲۰ به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست. او شماره ۷۲ را در استقلال بر تن کرد. اولین بازی اش در دقایق آخر تعویضی مقابل الکویت به میدان آمد. در بازی بعد مقابل الریان تعویض شد که گل چهارم و پنجم استقلال را به ثمر رساند و استقلال بازی را ۵ بر صفر برنده شد. در اولین دربی تهران هم ۲ گل زد. وی در فینال جام حذفی هم گل زد. و در نیمه نهایی پنالتی پیروزی بخش استقلال را در مقابل پرسپولیس زد. وی بهترین مهاجم غرب آسیا در لیگ قهرمانان آسیا هم شد.

ارسلان مطهری

استقلال رویایی کودکی

ارسلان مطهری همیشه این موضوع را مطرح کرده که عاشق استقلال است و از بچگی آرزو داشته لباس این تیم را برتن کند که سرانجام به این خواسته رسید و این روزها برای این تیم بازی میکند.ارسلان قبل از ورودش به استقلال نیز درمصاحبه هایش عشق به استقلال را نشان میداده است.مادر ارسلان مطهری نیز در مصاحبه ای عنوان کرده بود که دوست دارد پسرش لباس استقلال را برتن کند و به آرزویش برسد.

افتخارات

نفت تهران

جام حذفی فوتبال ایران: ۹۶–۱۳۹۵

استقلال

لیگ برتر خلیج فارس: ۹۹–۱۳۹۸ (نایب قهرمان)

ملی

زیر ۲۳ سال ایران

قهرمانی فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا: ۲۰۱۵

فردی

بهترین بازیکن قهرمانی فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا: ۲۰۱۵

پدیده لیگ برتر فوتبال ایران: ۹۴–۱۳۹۳

بهترین مهاجم غرب آسیا

ارسلان مطهری

زندگی شخصی ارسلان مطهری

ارسلان ازدواج نکرده و مجرد میباشدارسلان مطهری

بخش اول اوقات فراغت ارسلان نیز همانند دیگر فوتبالیست‌ها به بازی پلی استیشین مربوط است.البته در بازی پلی استیشن رقیب آنلاین را انتخاب نمیکند. البته شاید به این دلیل که به قدرت پیروزی خود مقابل دوستش آگاهی دارد و نمی‌خواهد برابر دیگران شکست را قبول کند!

ارسلان مطهری

ارسلان مطهری

ارسلان و عاشقانه هایش با گیتار

ارسلان مطهری بعد از هربار گل زدن با پیراهن استقلال به عنوان شادی گل حالت گیتار زدن را در زمین میگیرد و به گفته خودش این حس خوب را با دنیا عوض نمیکند. خیلی از هواداران استقلال این نماد استقلال را به عنوان یک نماد عاشقانه میخوانند و قبل هربازی به او میگویند:ارسلان گیتارت را کوک کن!ارسلان مطهریارسلان مطهری

پای ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از مدت‌ها به گلزنی باز شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال از آغاز رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری تا به دیدار امروز موفق به گلزنی برای آبی پوشان نشده بود. این بازیکن در بازی امروز برابر سایپا توانست دو گل به ثمر برساند و نامش در جمع گلزنان استقلال قرار بگیرد.

مطهری مدت زیادی بود در رقابت‌های استقلال موفق به گلزنی نشده بود و آخرین باری که این بازیکن برای استقلال گلزنی کرده بود، اول اردیبهشت ماه در مصاف با الدحیل قطر بود‌، البته مهاجم استقلال در مسابقه قبلی با آلومینیوم اراک دروازه حریف استقلال را باز کرد، اما گل او آفساید گرفته شد و جنجال‌های زیادی نیز به وجود آمد. اکنون مطهری با گل‌هایی که در بازی برابر سایپا به ثمر رساند بالاخره به طلسم گل نزدن خود پایان داد تا فشار گلزنی از روی او کم شود.

لجبازی ارسلان مطهری با نام تیم پرسپولیس!

امیرارسلان مطهری بعد از گلزنی در دربی ۹۴ موفق شد در میان بازیکنانی قرار بگیرد که سریعترین گل‌های شهرآورد را به ثمر می‌رسانند؛ گل او بعد از گل سامره دومین گل سریع تاریخ این جدال شد.در پایان این مسابقه امیر ارسلان مطهری بازیکن استقلال در مصاحبه‌ای تلاش کرد به جای استفاده از نام پرسپولیس از واژه پیروزی استفاده کند!مطهری در مصاحبه خود دو بار از کلمه "بازیکنان پیروزی" استفاده کرد و گفت بازیکنان پیروزی دوستان من هستند؛

امیرارسلان مطهری

در پاسخ به این سوال که آیا از عمد نام اصلی باشگاه پرسپولیس را نمی‌گوید، اظهار کرد: نه؛ من همیشه این را می‌گویم!این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این هم بسیاری از رقبای پرسپولیس از جمله زنوزی مالک تراکتور اصرار زیادی به استفاده از واژه پیروزی داشتند و در مصاحبه مطهری هم به نظر می‌رسید او از عمد این کلمه را به کار می‌برد چرا که سال هاست همه می‌دانند نام تیم قرمزپوش پایتخت پرسپولیس است، نه پیروزی.

تگ های مرتبط

ارسال نظر