سید جلال حسینی : بهترین خاطره من پدر شدن است.زمانی که نورا به دنیا آمد حس و حال عجیبی داشتم.امیدوارم پدر خوبی برای بچه هایم باشم.

سید جلال حسینی متولد 14 بهمن 1360 در بندر انزلی است.سید جلال حسینی با 184 سانتی متر قد در پست مدافع میانی از ملوان به تیم پرسپولیس تهران رسید.سید جلال حسینی روزهای اوج خود را در تیم پرسپولیس سپری کرد. این روزها نیز سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس تهران است.در ادامه درمورد سید جلال حسینی بیشتر میخوانید.

دوپینگ جلال حسینی دلیل خداحافظی او می شود؟

 

تیم فوتبال پرسپولیس توانست در بازی مقابل ماشین‌سازی عملکرد موفقی داشته باشد و با ۵ گل این تیم بحران‌زاده را مغلوب کند. در این بازی همانند بازی با استقلال، یحیی گل‌محمدی از فرشاد فرجی به عنوان مدافع استفاده کرد و سیدجلال حسینی نیمکت‌نشین بود.

حسینی که در آستانه ۴۰ سالگی قرار دارد بدون توجه به سن و سال بالایی که دارد تا الان عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته؛ اما به هر حال بازی در پرسپولیس با سن بالا کار بسیار سختی محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده روی این بازیکن حساب باز نخواهد کرد.

سیدجلال حسینی

با توجه به اینکه پرسپولیس در آستانه قهرمانی است حسینی می‌تواند خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد. در صورتی که این بازیکن چنین تصمیمی بگیرد این احتمال دارد که به عنوان دستیار گل‌محمدی در فصل آینده فعالیت کند.

 

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و سید جلال حسینی در پایان فصل تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز می‌گیرد یا اینکه همچنان علاقه‌مند به بازی کردن خواهد بود. 

باید دید تصمیمات فدراسیون و حواشی تست دوپینگ از حسینی تاثیراتی در روند زندگی فوتبالی او خواهد داشت؟

سید جلال حسینی

سید جلال حسینی

زندگی فوتبالی سید جلال حسینی

اولین بار زمانی که دانش آموز بود با حمایت معلم ورزش اش در تست نونهالان ملوان حاضر شد و توانست پله پله تمام رده های سنی را طی کند بصورت حرفه ای اما از سال 1380 در 20 سالگی وارد جوانان ملوان شد تا اینکه بعد از دو سال تلاش عضو بزرگسالان این تیم شد.

سید جلال حسینی

سید جلال حسینیسید جلال در 23 سالگی وارد تیم ساپیا شد و در سال 1388 به تیم سپاهان اصفهان پیوست و سه فصل عالی را در این تیم پشت سر گذاشت.سید جلال در سال 1393 به الاهلی قطر پیوست و 26 بازی برای این تیم بازی کرد و بعد از آن به نفت تهران پیوست.

سید جلال حسینی

او در سال 1395 به ایران آمد و به تیم پرسپولیس بازگشتی دوباره داشت.در همین سالی که بازشگتی دوباره داشت توانست عنوان دفاع سال فوتبال را ازآن خود کند.

با پیراهن ملوان خداحافظی می کنم

جلال حسینی بااینکه مدت زیادی است که در پرسپولیس است اما طبق گفته هایش دوست دارد در تیم ملوان از فوتبال خداحافظی کند.گویا تعصب او به شهر پدری اش بیشتر از حد تصور است.

سید جلال حسینی

زندگی شخصی سید جلال

حسینی زمانی که 28 ساله بود در سال 1388 با همسرش لیلا ریاحی که از بستگان هم هستند ازدواج کرد و دو دختر به نام های نورا و نیلا حاصل زندگی مشترک آن ها است.حسینی بعد یک آکادمی فوتبال تخصصی در شهرش بندر انزلی افتتاح کرد.او نیز کلینیک تخصصی دندان پزشکی اش افتتاح کرد و مدیریت آن را به خواهر خانم اش سپرد.

سید جلال حسینی

سید جلال حسینی

سید جلال حسینی

سید جلال حسینی

مدیون مهدوی کیا هستم

جلال حسینی همیشه در مصاحبه هایش از مهدی مهدوی کیا تشکر می کند.او می گوید که در جام ملت های آسیا مهدوی کیا به او کمک های زیادی به عنوان یک بزرگتر کرد و خود را مدیون کمک های مهدی می داند.

سید جلال حسینی

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر