میلاد کی مرام | اخبار میلاد کی مرام | حواشی میلاد کی مرام

میلاد کی مرام امروز یک استوری جدید گذاشت که در آن از حال خوبش تعریف کرده بود.

سایت شماره یک:

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون است.میلاد کی مرام 37 سال سن دارد.میلاد کی مرام در بندر انزلی بدنیا آمده است.میلاد کی مرام محبوبیت زیادی دارد.میلاد کی مرام اردیبهشتی است.

میلاد کی مرام

بیوگرافی میلاد کی مرام

میلاد کی مرام در رشته الکترونیک تحصیل نموده هست و در همین رشته توانسته فارغ التحصیل شود و مدرک کسب نماید. وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌باشد. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر دارد.

او از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز نمود و در رشته الکترونیک فارغ التحصیل شد. وی در سال 1389 با بازی در فیلم کوچه‌ ملی به کارگردانی مهرشاد کارخانی به یک چهره شناخته شده تبدیل شد. وی دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر دوازدهمین جشنواره‌ فیلم مقاومت برای بازی در فیلم ملکه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره‌ فیلم فجر برای بازی در فیلم خط ویژه را در کارنامه دارد.

از نمونه آثار او می‌توان به تا ابد، آب ‌نبات چوبی، امکان مینا، غیرمجاز، ملی و راه‌ های نرفته‌ اش، هاری، ممنوعه، حریم شخصی، سورنجان، روسی، 360 درجه، برف و سیاوش اشاره کرد.

میلاد کی مرامماجرای بازیگری میلاد کی مرام

با دیدن یک تئاتر عاشق بازیگری شد، و بدون تجربه وارد تئاتر شد جایز بهترین بازیگری منقطه فجر را گرفت، سپس به تهران آمد و در کلاس های سمندریان شاگرد مسعود کیمیای شد.

او مدت ها به علت نداشتن مکان زندگی در موتور خانه مدرسه کیمیایی زندگی می کرد.

میلاد کی مرام

من توی یک رستوران کار می کردم اسمش را هم می آورم، رستوران رادان توی یوسف آباد و توی جردن هم یک شعبه دارد، شروع کردم به کار کردن. یک روز آنجا خانم گلاب آدینه را دیدم، ایشان آمدند خرید کنند و من پشت صندوق بودم ایشان سفارش دادند و من گفتم من اینم و… و دوست دارم بازی کنم.
گفتند من می خواهم یک سریال بسازم به اسم خواستگاران، تو می توانی بیایی تست بدهی و اگر دوست داشتی یک نقش آنجا بازی کنی. رفتم تست دادم و به جای یک نقش 20 نقش متفاوت در آن فیلم بازی کردم. درس عجیبی بود برایم کنار خانم آدینه کار کردن. مدیونشان هستم هر کجا که هستم، همانطور که مدیون استادم کیمیایی هستم.
میلاد کی مرام بازیگری در تلویزیون را در سال 87  با بازی در سریال “خواستگاران” و مجموعه “شب هزار و یکم” آغاز نموده است. و همچنین این هنرمند بازیگری در سینما را با بازی در فیلم “کوچه های ملی” در سال 89 شروع کرده است.

میلاد کی مرام

علاقه شدید هم به فوتبال داشت و با مازیار زارع، جلال حسینی و علیرضا رمضانی بازیکنان مشهور فوتبال هم مدرسه ای بود و خودش نیز مدتی خط حمله بازی می کرد

ولی بخاطر مصدومیت مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.

این هنرمند با پشتکار و جوان کشورمان پس از مصدوم شدن در فوتبال نا امید نشد و مسیر دیگری را برای رسیدن موفقیت انتخاب کرد. بعد از فوتبال به دنبال علاقه خود در تئاتر رفت و با بازی در نمایش شب نشینی در جهنم جایزه برترین بازیگر تئاتر منطقه ای فجر را دریافت کرد. میلاد کی مرام پس از دو تجربه نقش آفرینی در تئاتر از بندر انزلی به تهران آمد و در کلاس های بازیگری مسعود کیمیایی شرکت کرد و در نهایت با تلاش ها و پشتکار فراوان با رتبه نخست از کلاس های بازیگری این کارگردان فارغ التحصیل شد. او در سال 1385 و در 21 سالگی به عنوان دستیار کارگردان در فیلم رئیس مسعود کیمیایی انتخاب شد.

میلاد کی مرام

ازدواج میلاد کی مرام

میلاد کی مرام هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

مهران مدیری میلاد کی‌مرام را با صفاتی چون «مهربان» و «خوشتیپ» به برنامه دعوت کرد.

کی‌مرام در ابتدا گفت: از اینکه روبروی شما نشستم، مضطرب هستم. بنا بر این می‌خواهم کاری کنم تا سنگینی فضا قدری تغییر کند. او از مهران مدیری درخواست کرد تا چند دقیقه‌ای به جای او مجری شود.

این عکس العمل میلاد کی‌مرام با تشویق‌های مداوم حاضران برنامه روبرو شد.

میلاد کی مرام

به همین بهانه، مهران مدیری چند دقیقه‌ای در جایگاه مهمان قرار گرفت و کی‌مرام از او پرسید: «چرا شما مصاحبه نمی‌کنید؟» مدیری در پاسخ گفت: من معتقدم 20 سال یکبار باید مصاحبه کرد. چرا که حرف‌ها تکراری است و دلیلی ندارد هر روز مصاحبه کنی.

سوال دوم کی‌مرام از مهران مدیری درباره مرفه و پولدار‌بودن او بود.

مدیری در پاسخ به این سوال اظهار داشت: به نظر من آدم‌های پولدار با بقیه هیج فرقی نمی‌کنند. به همان اندازه , که ما می‌خوریم، آنها هم می‌خورند. در واقع از یک جایی به بعد برای پولدارها پول داشتن فرقی نمی‌کند, و کیفیت زندگی از پول مهم‌تر است.

بعد از پاسخ‌ مهران مدیری به سوالات کی‌مرام، دوباره برنامه به حالت قبل برگشت و این‌بار مدیری , در جایگاه مجری سوالاتش را از کی‌مرام آغاز کرد.

دلیل ازدواج نکردن میلاد کی مرام

وی درباره سن و سال خود و دلیل مجرد ماندنش اظهار داشت: اکنون 30 سال دارم و هنوز ازدواج نکردم؛ چراکه شرایطش را ندارم. وقتی کار ثابت، خانه و ماشین داشتم، آن وقت ازدواج خواهم کرد.

البته تحمل من کار بسیار سختی است؛ زیرا خیلی کم حرف هستم و تنهایی را دوست دارم.میلاد کی مرام

عاشق شدن میلاد کی مرام

وی درباره سن و سال خود و دلیل مجرد ماندنش اظهار داشت: اکنون 30 سال دارم و هنوز ازدواج نکردم؛ چراکه شرایطش را ندارم. وقتی کار ثابت، خانه و ماشین داشتم، آن وقت ازدواج خواهم کرد.

البته تحمل من کار بسیار سختی است؛ زیرا خیلی کم حرف هستم و تنهایی را دوست دارم.

میلاد کی مرام

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر