اشکان خطیبی | اخبار اشکان خطیبی

اشکان خطیبی با انتشار یک استوری جدید، از برنامه جدید خود در زمینه موسیقی خبر داد.

سایت شماره یک:

اشکان خطیبی بازیگر 42 ساله سینما و تلویزیون است.اشکان خطیبی در عرصه موسیقی فعالیت دارد.اشکان خطیبی مجری و کارگردان ایرانی است.اشکان خطیبی گیاهخوار است.اشکان خطیبی استایل بازی خاصی دارد.

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی متولد 19 مهر 1357 در سرآسیاب ملارد استان البرز ، بازیگر، خواننده و کارگردان میباشد.

او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده است.

او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. در سال 79 به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند، اما از گروه جدا شد.

وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. و به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

هم اکنون او با سریال خاتون در برابر چشم مخاطبان قرار می‌گیرد. او در سریال خاتون به عنوان یک شخص ناکام شناخته می‌شود. اخیرا او از خود فیلم صامتی پخش کرده که در آن سیگار می‌کشد. او زیر این عکس از فالوورهایش خواسته نظر بدهند تا بخواند!

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی برای همسرش آناهیتا درگاهی نوشت:

فکر می کردم این یادداشت رو وقتی برات می نویسم که جایزه ت رو از دست هیات داوران گرفتی ولی...

این روزها وقتی بازی و درخششت در ( می خواهم زنده بمانم ) رو تماشا می کنم، همه ی اون شب ها و روزهایی رو به یادم می آد که پله به پله و تمرین به تمرین و نقش به نقش با شهامت سعی می کردی تجربه کنی ، جلو بری و توقع حمایت و سفارش از کسی نداشته باشی.

من که سال هاست از سینما رفتم ولی حتی در تیاتر هم اجازه ندادی ازت حمایت کنم . شاید بشه گفت تو با بازی در ( ده سال تنهایی) و ( نفرین قحطی زدگان ) به من کمک کردی و ازم حمایت کردی.

خواستم بگم هویت مستقلی که در این حرفه برای خوت ساختی، فقط و فقط مدیون تلاش و پشتکار خودته و به هیچکس، هیچی بدهکار نیستی.

حالا آرزوم اینه که یه روزی باهات جلوی دوربین هم بازی شم.

اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی تابحال دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول او یک تجربه ناموفق در کنار محمد پروین بود و همسر فعلی او اشکان خطیبی بازیگر کشورمان است.

هنوز زمان زیادی از ماجرای جدایی آناهیتا درگاهی و محمد پروین نگذشته بود که خبر ازدواج اشکان خطیبی در رسانه ها منتشر شد.آناهیتا درگاهی سال 95 پای سفره عقد با اشکان خطیبی نشست و راهی خانه بخت شد.

خبر ازدواج آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی، توسط اشکان خطیبی در برنامه دورهمی رسانه ای شد و این بازیگر جوان در برنامه خندوانه از ورود آناهیتا درگاهی به زندگی اش ابراز خوشحالی کرد و از علاقه اش به او گفت. این زوج هنرمند زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند و از زوج های بی حاشیه و پر انرژی دنیای هنر هستند.

مشاغل اشکان خطیبی

او مدیر پردیس تئاتر شهرزاد است، دو مدرک معتبر در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارد، مدتی در خارج از کشور تدریس بازیگری صحنه هم داده است . حالا در یک موسسه هنری به نوجوانان بازیگری یاد می دهد و در کنار آن گاهی هم نمایش نامه های انگلیسی را به فارسی ترجمه می کند.

یاغی بودن اشکان خطیبی

اصولا آدمی ناراضی هستم، بخشی از نارضایتی ام مربوط به رفتار شخصی ام است و در کمال خودخواهی می گویم که دیگر نمی توانم خودم ار عوض کنم.

  یکی از سبک های تدریس هنر بازیگری آقای خطیبی، تدریس روی صحنه تئاتر است او معتقد است افرادی که قبل از همه صحنه را تجربه کنند همیشه موفق ترند و آموزش های اساسی می بینند.در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال 1377 وقتی 19 ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند .سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاترها ادامه دادند

هنرپیشگی اشکان خطیبی

علاقه ای به بازیگری نداشتم و علت ورودم به این حرفه بخاطر پول بود.از تئاتر دانشجویی به فیلم دفتری از آسمان در سال 77 معرفی شدم در این فیلم بازی کردم که پخش نشدم، بعد از آن تئاتر را حرفه ای پیگیری کردم.خطیبی در روزهای منتهی به نوروز 99 موزیک ویدویی بنام دستاتو بده من را با گروهی از دوستان خود انتشار دارد که استقبالی بی نظیری از آن شد.

در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال 1377 وقتی 19 ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند.سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاترها ادامه دادند.

ازدواج اول اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در سال 91 در برنامه گپ رامبد جوان در شبکه ای فیلم در پاسخ به سوال نحوه ازدواج با همسرش گفت :با او سال ها دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال 94 به جدایی و طلاق کشیده شد .

رستوران نعنا جایی است که خودش می گوید خشت خشت آن را با عشق ساخته و تمام طراحی آنا توسط خودش بوده است، رستوران نعنا به جانش بند است.

ازدواج دوم اشکان خطیبی 

آقای خطیبی برای بار دوم در بهمن سال 1395 در 37 سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی 30 ساله را در برنامه خندوانه رسانه ای کرد .آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین سلطان فوتبال ایران است که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود

اشکان خطیبیفیلموگرافی اشکان خطیبی

 

 

 

 

بچه های نسبتا بد 1392

مجموعهٔ گپ رامبد جوان 1391-92

مهرآبا 1392

تهران پلاک 1 1391

تکیه بر باد 1391

سهمی برای دوست 1391

در مسیر زاینده رود 1389

گل های گرمسیری 1387

از نفس افتاده 1385

آخرین گناه 1385

اشکان خطیبیاگه بابام زنده بود 1383

این راهش نیست- 1381

زمانی برای خاکستر 1380

دوران سرکشی 1380

همسفر 1378

تله فیلم مزد عشق 1385

تله فیلم بهار قبل و بعد 1386

تله فیلم اکباتان

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر