مهدی قائدی | حواشی مهدی قائدی | بیوگرافی مهدی قائدی

یک کاربر فضای مجازی گفته است مهدی قائدی و احمد نوراللهی که مورد بی مهری مربی الاهلی قرار گرفته اند، از رفتن مربی خوشحال شدند.

سایت شماره یک:

مهدی قائدی مهاجم 23 ساله بوشهری است.مهدی قائدی با درخشش در تیم ایران جوان چهره شد.مهدی قائدی به تیم ملی فوتبال دعوت می‌شود.دوران اوج مهدی قائدی به دوران بازیگری وی در استقلال بازمی‌گردد.لقب مهدی قائدی، باشو است.

مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدی

نام و نام خانوادگی مهدی قائدی
تاریخ تولد 14 آذر 77
محل تولد بوشهر
حرفه فوتبالیست
قد 166 سانتی متر
سوابق کاری 1387 تا کنون
وضعیت تاهل متاهل

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است.

با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.او بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.

مهدی قائدی

آغاز درخشش مهدی قائدی

مهدی در اولین فصل حضور خود با ایرانجوان در لیگ دسته اول توانست با زدن 10 گل عنوان پدیده لیگ یک را آن سال کسب کند و در معرض توجه قرار بگیردواستقلال 17 تیر 1396 قائدی را از دست ایرانجوان درآورد و با قرارداد 5 ساله او را به خدمت گرفت تا این بازیکن 19 ساله اولین تجربه بازی در لیگ برتر را کسب کند.قائدیِ پر شر و شور که جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال تهران است در همان سال های ابتداییِ ورودش به استقلال در یکی از بازیهای به یاد ماندنیش در حالی که تنها 18 ساله بود در دقیقه 71 بازی ، کورسی در میانه زمین با کاپیتان استقلال خوزستان به راه انداخت ، از بین دو مدافع حریف گذر کرد و گلی تاریخی به تیم استقلال خوزستان زد.

او به سرعت پیش هواداران استقلال به محبوبیت رسید و به وی لقب باشوی کوچک را دادند. در ابتدا به او زیاد اعتماد نکردند و حاشیه های گوناگون باعث شد او از تیم دور شود ولی با حضور استراماچونی نقش دیگری از مهدی قائدی پیدا شد و توانست درخشش بیظیری از خویش به نمایش بگذارد.

مهدی قایدی

لقب مهدی قائدی

چهره او که شباهت زیادی به شخصیت «فیلم باشو، غریبه ای کوچک» اثر بهرام بیضایی (سال 1364) دارد باعث شد هواداران استقلال به او لقب باشو بدهد.حرکات تند و سریع و همچنین پاس گل های معروف مهدی قائدی باعث شده تا لقب نیمار ایرانی را نیز به او بدهند.

عملکرد مهدی قائدی

ایران جوان

قائدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع کرد و توانست در فصل 1395-96 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در اولین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال به دست بیاورد.

استقلال تهران

قائدی در نخستین بازی خود برای استقلال در 13 مرداد 1396 پس ‌از درخشش او در لیگ یک، استقلال برای جذب او دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی 5 ساله در 17 تیر 1396 به استقلال پیوست.

قائدی در بازی برابر سپاهان در 15 آذر 1396

او اولین بازی رسمی خود برای این تیم را در 13 مرداد 1396 در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران 1396-97 در برابر استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه 64 به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

2018–2019

او در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نخستین گل خود برای استقلال را به نتیجه رساند.

الگوهای مهدی قائدی

از کودکی استقلالی بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم.خدا را شکر شرایطی پیش آمد که با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت‌ های علیرضا منصوریان به این تیم ملحق شدم.الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است بازیکنی که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

مهدی قائدی

ماجرای تصادف مهدی قائدی

مهاجم جوان استقلال که برای کارهای مربوط به دانشگاه اش به بوشهر رفته بود 8 بهمن 96 در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌ شود.یکی از پسران حاضر در این تصادف درگذشت و یک دختر نیز مجروح شد ، خود قائدی نیز بخاطر خونریزی مدتی در بیمارستان بود و بعد از عمل جراحی مرخص شد.

حضور مهدی قائدی در تیم ملی

مهدی قائدی اولین بار مهر ماه 1396 وقتی 19 ساله بود با تیم ملی زیر 20 سال ایران در جام جهانی زیر بیت سال 2017 به میدان رفت.او سپس زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در شهریور 1399 برای بازی به تیم ملی رده بزرگسالان دعوت شد.

هک اینستاگرام مهدی طارمی

اینستاگرام مهدی قائدی توسط یک هکر ، هک شد و چت های خصوصی و غیرمتعارف او در فضای مجازی منتشر شد تا جایی که احتمال اخراج او از استقلال تهران داده شده بود و حواشی زیادی برای وی ایجاد شد.

افتخارات مهدی قائدی

افتخارات این بازیکن توانا و مشهور استقلالی چه در عرصه باشگاهی و چه انفرادی هم با توجه به سن و سال کم او بسیار شگفت انگیز است :

  • حضور در لیگ برتر خلیج فارس 2020-2019 و کسب نایب قهرمانی
  • حضور در جام حذفی فوتبال ایران در سال های 2018 و 2017
  • حضور در جام حذفی فوتبال ایران در سال های 2020-2019 و کسب عنوان نایب قهرمانی
  • کسب عنوان بهترین پاسور فصل 99-89 در لیگ برتر با دادن 8 پاس گل
  • کسب عنون بهترین بازیکن جوان فوتبال آسیا در سال 2020
  • کسب عنوان بهترین مهاجم سال نوروز فوتبالی در سال 1398
  • کسب عنوان بهترین گوش چپ سال نوروز فوتبال در سال 1398                                                                          

    مهدی قائدی

     ازدواج مهدی قائدی                                              ازدواج مهدی قائدی در نهمین روز دیماه سال 98 با خانم ستاره معصومی ازدواج کرده است . این خانوم از بستگان و هم شهری های مهدی قائدی است . اختلاف سنی 7 ساله ی او و خانم معصومی در نوع خودش نیز جالب است . در زمان ازدواج، مهدی قائدی 21 سال و همسرش 28 ساله بودند.

باشگاه های خواهان مهدی قائدی

سرمربی پرتغالی امروز به دبی رسیده تا به صورت رسمی کارش را روی نیمکت اماراتی آغاز کند. در این میان سایت «ترانسفرمارکت» امروز در پروفایل دو بازیکن ملی پوش ایرانی خبری داد.

این رسانه ارزش گذار روی فوتبالیست ها مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان را به عنوان بازیکن آزاد و بدون باشگاه معرفی کرد.

به گزارش شفقنا در این توییت آمده است: یک باشگاه فوتبال کویت به دنبال جذب مهدی قائدی وینگر ایرانی 23 ساله شباب الاهلی دبی است.گفتنی است الاتحاد کلبا نیز به دنبال جذب قایدی است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر