اللهیار صیادمنش | اللهیار صیادمنش تیم ملی | حواشی اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش در یک مصاحبه خبر از آمادگی خود داد.

سایت شماره یک:

اللهیار صیادمنش درباره آمادگی خود برای درخشش در چمپیونشیپ صحبت کرد.

اللهیار صیادمنش

بیوگرافی اللهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش متولد 8 تیر 1380 در آمل، بازیکن فوتبال است.این بازیکن 17 ساله از سن پایین فوتبال رو در یک خانواده ورزشی شروع کرده و با درخشش در تیم ملی نوجوانان به استقلال تهران دعوت شد.در یک خانواده که همگی عاشق کشتی هستند به دنیا آمده است، پدرش سعید صیادمنش از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی آزاد و حال حاضر پیشکسوتان است.

شروع فعالیت اللهیار صیادمنش

الهیار فوتبال را با مدرسه فوتبال آرش شهر آمل در سال 1387 وقتی 7 ساله بود شروع کرد و تا سال 1393 به مدت 6 ساله عضو این تیم و آقای گل رده های پایه استان بود

با حضور در تیم پدیده ساری و درخشش اش به تیم ملی نونهالان و سپس نوجوانان دعوت شد.

از ویژگی های صیادمنش دوندگی، پرس از جلو و چهار چوب شناسی از ویژگی های این مهاجم تازه و جوان استقلال تهران است.

اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش در استقلال

بعد از حضور در جام جهانی نوجوانان با تیم ملی ایران در سال 96 پیشنهاد جدی از گالاتاسرای ترکیه داشت که به سرانجام نرسید، او در نهایت بعد از تمرینات شخصی طولانی مدت برای بازی در فصل 97 – 98 به استقلال تهران پیوست

الگوی اللهیار صیادمنش

الگوی فوتبالی الهیار، مائورو ایکاردی مهاجم جوان و آرژانتینی اینترمیلان است که از لحاظ اخلاقی چندان مورد قبول اهالی این رشته در کشور خودشم نیست.در بلند مدت در نظر دارم با بازی های خوبی که از خود نشان می دهم تیم های مطرح و صاحب نام دنیا را برای جذب خود مجاب کنم و لباس مقدس تیم ملی بزرگسالان ایران را بر تن کنم

ازدواج اللهیار صیادمنش

این بازیکن در 4 خرداد 1401 در اینستاگرام با اشتراک گذاشتم تصاویر مراسم عقد خود خبر از ازدواجش با یک دختر ترکیه ای داد

اللهیار صیادمنش بازیکن اسبق تیم استقلال و فعلی باشگاه هال سیتی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار تصویری کنار یک دختر ترکیه‌ای از نامزدی اش با این دختر ترک تبار پرده‌برداری کرد.

الهیار صیادمنش در حال حاضر بیست سال سن دارد و عضو تیم هال سیتی انگلیس است که در فصل جاری در 12 بازی به مدت 539 دقیقه به میدان رفته است. این دختر ترکیه‌ای در صنعت مد فعالیت می‌کند و گفته می‌شود صیادمنش رابطه خودش با این دختر را رسمی کرده و به تازگی به عقد یکدیگر نیز درآمده‌اند. صیادمنش در حال حاضر در انگلیس به سر می‌برد اما همسرش که از اهالی شهر بدروم ترکیه به شمار می‌رود همراه با خانواده‌اش در کشور ترکیه زندگی می‌کند.

اللهیار صیادمنش

مصاحبه اللهیار صیادمنش

روز گذشته باشگاه هال سیتی رسما اعلام کرد که با صیادمنش بر سر انتقال دائمی 4 ساله به توافق رسیده تا این بازیکن از فصل آینده در لیگ چمپیون‌شیپ انگلیس توپ زند.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان فصل گذشته در عضویت تیم فنرباغچه بود که پس از اتمام قرارداد قرضی‌اش در زوریا لوهانسک، زمستان راهی هال سیتی شد تا عملکرد خوبی در این تیم از خود به جای گذارد.

صیادمنش پس از عقد قرارداد دائمی با هال سیتی در خصوص این موضوع گفت: اول از ابتدا به همه کسانی که این ویدیو را می‌بینند ، سلام می‌کنم. من بسیار خوشحالم که در اینجا هستم. 6 ماه قبل برای من بسیار خوب بود. تجربه خوبی بدست آوردم و بسیار خوشحالم که اینجا هستم. به همین خاطر دوباره اینجا هستم و بسیار خوشحالم.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان در خصوص اینکه عملکردش در 6 ماه قبل در این تیم را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: 6 ماه قبل برای من خیلی خوب بود، تجربه خوبی بود و من به خوبی توانستم با تیم، لیگ و اتمسفر اینجا سازگار شوم. من مطمئنم که در این فصل بهتر عمل خواهم کرد.

صیادمنش گفت: یادم است که اولین روز گفتم که نمی‌توانم صبر کنم تا مقابل هواداران بازی کنم. خیلی مشتاقم که در اینجا در ورزشگاه MKM مقابل هواداران بازی کنم و امیدوارم بتوانم مقابل آنها گلزنی کنم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر