وریا غفوری | اخبار وریا غفوری | حواشی وریا غفوری

یک بازیگر مشهور درباره سانسور نام وریا غفوری در برنامه خندوانه افشاگری کرد.

سایت شماره یک:

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال است.وریا غفوری به تازگی از استقلال جدا شده است.وریا غفوری موردحمایت افراد مختلفی پس از این اتفاق قرار گرفت.محبوبیت وریا غفوری بالا است.وریا غفوری سابقه بازی در پاس همدان را دارد.

بیوگرافی وریا غفوری

وریا غفوری، بازیکن فوتبال متولد 18 نوامبر 1987 می باشد. وی در عرصه فوتبال، در پست دفاع راست مشغول فعالیت است و در دنیای فوتبال با عنوان ببر کرد کوهستان شناخته شده است. وریا غفوری تجربه بازی برای باشگاه فوتبال استقلال، شهرداری تبریز، پاس تهران، سپاهان، نفت تهران و پاس همدان را دارد.  

نام اصلی: وریا غفوری

تاریخ تولد: 18 نوامبر 1987

محل تولد: سنندج واقع در ایران

وضعیت تأهل: متأهل

قد: 178 سانتی متر

پیشه یا حرفه: بازیکن فوتبال 

پست: مدافع 

وریا غفوری زاده ی 18 نوامبر 1987 مصادف با 27 آبان 1366 در سنندج است. وی در عرصه فوتبال به عنوان بازیکن در پست دفاع راست مشغول فعالیت است. 

در میدان فوتبال، شماره پیراهن 21 به وریا غفوری اختصاص دارد. این چهره به عنوان کاپیتان اول باشگاه استقلال در لیگ برتر شناخته شده است. 

وریا غفوری با قد 178 سانتی متری، تجربه بازی برای باشگاه فوتبال استقلال، شهرداری تبریز، پاس تهران، نفت تهران، سپاهان و پاس همدان را دارد. این چهره در تیم ملی فوتبال ایران، در سطح بین المللی، در 28 بازی حضور داشته است. 

وریا غفوری در دنیای فوتبال لقب ببر کرد کوهستان را به خود اختصاص داده است. 

وریا غفوری

فعایت حرفه ای وریا غفوری

وریا غفوری با حضور در باشگاه فوتبال پاس تهران، که ویژه جوانان است وارد عرصه فوتبال شد. سپس در سال 2007 میلادی در باشگاه فوتبال پاس همدان به عضویت درآمد. وریا غفوری به مدت 3 سال، در 81 بازی برای باشگاه فوتبال پاس همدان به بازی پرداخت. تعداد گل هایی که وریا غفوری در این باشگاه وارد دروازه تیم حریف کرده است، حدود 5 گل می باشد. 

وریا غفوری در سال 2010 الی 2012 در یکی از تیم های زیر مجموعه سازمان ورزش شهرداری تبریز به نام باشگاه فوتبال شهرداری تبریز به بازی در پست مدافع یا هافبک پرداخت. وریا در این باشگاه، در حدود 50 بازی شرکت کرده است و 3 گل به نفع باشگاه شهرداری تبریز زده است. 

وریا غفوری پس از باشگاه شهرداری تبریز، وارد باشگاه فوتبال نفت تهران شد. وی به مدت دو سال در این باشگاه حضور داشت و در 62 بازی شرکت کرد. تعداد افتخار آفرینی هایی که وریا غفوری در باشگاه نفت تهران به ارمغان آورده است معادل 3 گل می باشد. 

زین پس، وریا غفوری وارد باشگاه فوتبال سپاهان با نام رسمی باشگاه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شد. این چهره در بازه زمانی دو سالی که در باشگاه حضور داشت، در 45 بازی فوتبال شرکت کرد و 2 گل را نثار دروازه تیم حریف نمود. 

وریا غفوری از سال 2014 وارد تیم ملی فوتبال ایران شده است. وی تا سال 1400 در 28 بازی حضور یافته است. 

به استناد از برخی شایعات، وریا غفوری در فصل 1395- 1396 از عملکرد خوبی برخوردار نبود. وی در اکثر بازی ها در حالت نیمکت نشین قرار داشت به گونه ای که در لیست ذخیره قرار گرفته است. 

وریا غفوری در فصل 1396- 1397 با همراهی بازیکن و مربی فوتبال آلمان، موفق به نشان دادن استعداد و توانایی های ذاتی درعرصه فوتبال شد. 

نخستین گل وریا غفوری به بازی با صنعت نفت آبادان اختصاص دارد. این گل سبب افتخار آفرینی برای استقلال شد. متأسفانه شوت گل وریا غفوری به محسن کریمی کیاسری برخورد کرد و گل به نام وریا ثبت نشد. 

گل دوم وریا غفوری به بازی در شهرآورد هشتاد ششم پایتخت در برابر پرسپولیس اختصاص دارد. در طی این گلزنی، وریا غفوری به بازیکن محبوب میان هواداران باشگاه استقلال مبدل شد. 

اولین گلی که وریا غفوری در فصل 1397 1398 افتخار آفرینی کرد در برابر تیم ذوب آهن بوده است. وریا غفوری در این فصل موفق شد نخستین گل استقلال را در لیگ هجدهم وارد دروازه تیم حریف کند. وی در فصل 1397- 1398 در طی مسابقه استقلال و سپاهان، برای نخستین بار در هفته دهم بازو بند کاپیتانی استقلال را بست. سپس به عنوان کاپیتان چهارم باشگاه استقلال انتخاب شد. 

وریا غفوری در سی و هفتمین دوره مسابقات باشگاهی، در لیگ قهرمانان آسیا 2018 میلادی، در طی بازی با الریان، با نثار گل در دروازه، سبب افتخار آفرینی برای ایران در برابر قطر شد. وی مجددا در بازی بعدی در مقابل الهال عربستان، موفق به گل زنی شد. 

این چهره یکی از نفرات تأثیر گذار تیم استقلال در فصل 2018 به شمار می رود و کانون توجه تیم های حاشیه خلیج فارس واقع بوده است. 

وریا غفوری برای حضور در فصل 1398- 1399 قرار داد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرد. در این فصل، سه کاپیتان استقلال از تیم جدا شدند. لذا وریا غفوری به عنوان کاپیتان اول باشگاه استقلال شناخته شد. 

زین پس وریا غفوری اولین بازی در فصل 1398- 1399 را در هفته اول لیگ نوزدهم در مقابل ماشین سازی انجام داد. در بازی دوم استقلال در جام حذفی در مقابل فجر سپاسی شیراز، موفق شد با نثار دو گل به تیم مقابل، برنده بازی گردد. 

در هفته های چهاردهم الی شانزدهم لیگ برتر نوزدهم، تیم استقلال در مقابل تیم های ماشین سازی، پیکان، آندره آ استراماچونی و شاهین شهرداری به موجب عدم پرداخت مطالبات بروی نیمکت نداشت.

بدین ترتیب وریا غفوری به صورت موقتی هدایت تیم استقلال را بر عهده گرفت. در این بازه زمانی تیم استقلال با پیکان برابر 2- 2 شد. سپس در مقابل تیم فوتبال ماشین سازی با 1- 2 شکست خورد و در مقابل باشگاه شاهین به برتری 1- 4 رسید. 

وریا غفوری در فصل 2020- 2021 نخستین گل استقلال را در هفته اول، در مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند. زین پس، در هفته دوم به دروازه تیم فولاد یک گل را وارد کرد. 

در هفته نهم فصل 2020-2021 به تیم گل گهر گل زد و یک پاس گل به مهدی قایدی در پست مهاجم داد. در این بازی استقلال با 2 گل بر تیم گل گهر پیروز شد.

وریا غفوریوضعیت وریا غفوری

وریا غفوری، کاپیتان فصل گذشته استقلال بعد از اینکه از این تیم جدا شد، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. او هفته گذشته در تمرین فولاد در تهران شرکت کرد ولی جالب اینجاست که در کنار دیگر بازیکنان فولاد تمرین نکرد و فقط با پوشیدن پیراهن این تیم در کنار زمین عکس گرفت. از طرفی این بازیکن همراه با اعضای فولاد به ترکیه نرفت تا مشخص شود که ثبت رسمی قرارداد او هنوز قطعی نیست و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

غفوری با فولاد قرارداد امضا کرده و از مدیران باشگاه خواسته عقد قرارداد را به‌صورت رسمی اعلام و رسانه‌ای کنند. اما هنوز این اتفاق رخ نداده و در این مدت هم شایعات زیادی در مورد وضعیت غفوری در رسانه‌ها و صفحات مجازی ایجاد شده است. شنیده می‌شود رسانه‌ای و رسمی‌نشدن عقد قرارداد با غفوری از سوی باشگاه فولاد، باعث ناراحتی این بازیکن شده است. از طرفی گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد هم هفته گذشته اعلام کرد که جذب این بازیکن هنوز قطعی نشده است. در این مدت هم شایعات زیادی در مورد وضعیت غفوری در رسانه‌ها و صفحات مجازی ایجاد شده است. باید منتظر ماند و دید که این بازیکن در نهایت فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر