قرعه کشی خودرو | ثبت نام قرعه کشی خودرو

ایران خودرو از خودروی جدید و اقتصادی خود رونمایی کرد!

سایت شماره یک:

قرعه کشی خودرو موردتوجه بسیاری از مردم است.قرعه کشی خودرو متقاضیان زیادی دارد.قرعه کشی خودرو به صورت منظم انجام می‌شود.قرعه کشی خودرو توسط کارخانه های مختلف خودروسازی انجام می‌شود.قرعه کشی خودرو تا پایان سال به پایان می‌رسد.

قرعه کشی خودرو

گروه خودروسازی ایران خودرو جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو را برای خرداد ۱۴۰۱ اعلام کرد. شرکت خودروسازی ایران خودرو دیزل از روز دوشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ فروش اینترنتی کامیون‌ بنز واگن هود ۱۹۲۴ خود را با قیمت جدید آغاز کرده است. طرح جدید ایران خودرو محدودیت زمانی ندارد و با تکمیل ظرفیت فروش متوقف می‌شود.

پیش فروش محصولات ایران خودرو از 30 خرداد آغاز شده بود و نتیجه نهایی اعلام شد. در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید. 

TF 21 خودروی جدید و اقتصادی سایپا خواهد بود!

ایران‌خودرو در بهمن‌ماه سال گذشته به طور خودخواسته تصمیم گرفت استراتژی جدیدی را با هدف ارتقای کیفیت محصولات و رضایت هرچه بیشتر مشتریان و از همه مهم‌تر کاهش زیاندهی در پیش بگیرد. این راهبرد سه محوره، شامل تولید خودروهای جدید، از دور خارج کردن محصولات قدیمی و ارتقای کیفی خودروهای فعلی می‌شود.

بدین ترتیب، خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ به سبب قدیمی بودن پلتفرم و همین‌طور عدم امکان عبور از استانداردهای ۸۵گانه علیرغم محبوب بودن، از دور خارج و تولید آن‌ها متوقف شده است. بدون شک حذف این خودروها باعث از بین رفتن بخشی از بازار می‌شود، اما ایران‌خودرو درصدد است با افزایش تیراژ پژو پارس و پژو ۲۰۶ که از لحاظ قیمت تفاوت چندانی با محصولات حذف‌شده ندارند، بخشی از این کمبود را جبران کند. همچنین خودروی اقتصادی TF21 جایگزین سمند و پژو ۴۰۵ شده و خلأ ناشی از نبود آن‌ها را پر می‌کند.

از دیگر برنامه‌های آینده ایران‌خودرو می‌توان به رشد تولید وانت آریسان ۲ و سواری‌های تارا و دنا پلاس اتوماتیک اشاره کرد. زمینه تأمین قطعات این محصولات از قبل فراهم آمده و شرکت داخلی امیدوار است تا پایان سال بتواند رشد ۵۰ درصدی در تولید داشته باشد.

پیروی از برنامه ارتقای کیفی محصولات و معرفی خودروهای جدید مطابق با تکنولوژی‌های روز، جزو اهداف اصلی خودروسازان داخلی به حساب می‌آید. ایران‌خودرو این برنامه را با حذف سمند و پژو ۴۰۵ و معرفی TF21 آغاز کرده است.

قرعه کشی خودرو

وضعیت ثبت نام برای خرید محصولات ایران خودرو و سایپا

مرحله دوم ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز شنبه ۲۵ تیر آغاز شده است و امروز بیست و هشتم ساعت ۱۷ به پایان می‌رسد.

اجرای مرحله نخست از عرضه محصولات شرکت‌های خودروسازی در این سامانه، با حواشی زیادی همراه بود. از اختلال‌های روزهای نخست گرفته تا اعلام دیرهنگام اسامی برندگان. در ادامه نیز بحث‌هایی در مورد امنیت سامانه یکپارچه مطرح شد.

با این وجود، منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت روز پنجشنبه اعلام کرد که با برطرف شدن ایرادات امنیتی این سامانه، دور دوم ثبت‌نام خودرو آخر تیر انجام می‌شود.

مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نیز از ساعت ۱۷ دیروز، شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ آغاز شده است.

اما متقاضیان در فرایند ثبت‌نام در سامانه یکپارچه، از روز نخست با مشکلاتی مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد سایت سامانه یکپارچه برای برخی به مشکل خورده است. برخی کاربران می‌گویند سایت حتی امکان ورود کد ملی خود را نیز ندارند. البته گروهی نیز موفق به ثبت‌نام شده‌اند.

وزارت صمت این مشکل را برعهده نگرفت و اعلام کرد مشکل از سمت شرکتی است که سامانه را طراحی کرده. امید قالیباف، سخنگوی وزیر صمت در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: مشکلات این سایت مربوط به شرکت مگا است و به وزارت صمت ارتباطی ندارد. مردم برای ثبت شکایات خود باید به شماره پشتیبانی سامانه درج شده تماس بگیرند.

با وجود این، براساس آمار اعلام شده ­تا ساعت ۷ صبح امروز (سه شنبه ۲۸ تیر) پنج میلیون و ۲۷۵هزار نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند 

روز یکشنبه نیز حسین آبادی، مدیر پروژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با اشاره به رفع کندی سرعت ساعات ابتدایی، از ثبت‌نام بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تا ساعت ۱۴ همان روز و ثبت‌نام هفت هزار متقاضی در هر دقیقه خبر داد.

-«میگه اطلاعات شخصی را تکمیل کنید. ۱۰ بار تکمیل کردم ولی ثبت نمیشه. همش مینویسه مشکل پیش امده. بابا نمیتونید بگید نمیتونیم این وزیر صنعت هرچی زودتر باید استیضاح و برکنار بشه.»

-«اصلا ثبت نام نمی کنن. دستامون از گرفتن گوشی برای ثبت نام خشک شده و چشمام کورشدن ولی هیچ کسی تابحال نتونسته ثبت نام بکنه.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر