مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: ارز اربعین به‌نرخ توافقی در ۹۰۰ شعبه منتخب بانک‌های عامل و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران عرضه می‌شود.

سایت شماره یک:

به گزارش سایت شماره یک، امیر هامونی بخدمات‌رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) برنامه‌ تدارک‌شده این است که افراد از شهر مبدأ و استان مبدأ خود ارز تهیه کنند و به روزهای آخر منتهی به اربعین نگذارند.

وی افزود: به همین منظور با همکاری بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی و با هماهنگی بانک‌ها و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی بیش از 900 شعبه بانکی و صرافی را برای خدمات‌رسانی به مردم تجهیز کرده است.

مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: سرفصل جداگانه‌ای با عنوان ارز اربعین و به‌ازای هر نفر 100 دلار  در نظر گرفته شده است و صرافی‌ها از یک هفته قبل کار را شروع کردند و بانک‌ها هم از امروز (دوشنبه) کار خود را آغاز می‌کنند.

وی تأکید کرد: به‌محض تخصیص و تأمین دینار براساس موجودی بازار کشور تخصیص ارز دینار هم معادل 100 دلار برابر 150 هزار  دینار تخصیص می‌یابد.

زائران اربعین 100دلار ارز توافقی می‌گیرند

به گزارش سایت شماره یک، طبق ابلاغیه بانک مرکزی از روز شنبه مورخ 1401.6.5 بانک‌های ملی،‌ سپه، ملت، تجارت و صادرات ایران نسبت به فروش ارز در سرفصل ارز زیارتی اربعین به‌میزان 100 دلار به‌نرخ توافقی به هر زائر اقدام می‌کنند.

بانک مرکزی البته تأکید کرده است که درصورت تأمین دینار مورد نیاز از محل منابع تجهیزشده، صرافی‌ها و بانک‌های عامل می‌توانند به‌جای 100 دلار نسبت به پرداخت 150 هزار دینار عراق به‌نرخ توافقی به متقاضیان اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز زائران اربعین برای دریافت 100 دلار به‌نرخ توافقی از صرافی‌های مجاز و بانک‌های منتخب عبارت است از کارت ملی، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و کارت بانکی به نام متقاضی.

تگ های مرتبط

ارسال نظر