الهام حمیدی تصویری از خود با حجاب کامل در اینستاگرامش منتشر کرد.

سایت شماره یک:

الهام حمیدی متولد آذر 1356 است. الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است الهام حمیدی در سال 97 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک پسر به نام الوین و یک دختر است. الهام حمیدی در یک لایو اینستاگرامی از تغییر نامحسوس صورتش پرده برداشت. الهام حمیدی تصویری که در میبینید را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

 

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که دیگر کم او را در سینما و تلویزیون می بینیم و بیشتر حضورش در اینستاگرام است. اما حضور در فضای مجازی و انتشار تصاویر الهام حمیدی از خوده واقعی اش دو جانبه بود.

به گزارش«شایانوز» خانم بازیگر با انتشار تصاویر خود با آرایش های غلیظ و پوشش های رنگی هم هواداران بسیاری پیدا کرد و خیلی ها که در گذشته حس خاصی به او نداشتند حالا شیفته خانم بازیگر شده اند. برخی هم که او را با دیدن در سریال ها ازش خوششون میومد، بعد از دیدن تصاویر واقعی و قرتی اش حسی منفی به او پیدا کردند.

اما الهام حمیدی از چهره هایی می باشد که عمل جراحی زیبایی نداشته و شاید بگوید میمیک صورت ساده ای هم دارد اما جالب است بدانید او از مدل های حرفه ای میکاپ می باشد که خیلی هم خوش آرایش است و تا به حال بار ها برای مدلینگ میکاپ به سالن هایی خفن دعوت شده است. در ادامه نمونه هایی از تصاویر خانم بازیگر را در همین راستا مشاهده می کنید تا درباره اندام و کاهش وزن الهام حمیدی صحبت کنیم.

الهام حمیدی

کاهش وزن خفن الهام حمیدی

الهام حمیدی در دو سال اخیر دو بار پشت هم با فاصله زمانی بسیار کم باردار شد و زایمان داشت که خب قاعدتا رو اندام بسیار تاثیر داشته است. وی در حال حاضر هم اندامی تو پر دارد اما تصویری از الهام حمیدی به تازگی منتشر شده که مقایسه ای از کاهش وزن خانم بازیگر انجام شده. البته که برخی کاربران میگن این کاهش برای ولنتاین بود که خب قطعا شایعه اس بیش نیست!

جراحی زیبای الهام حمیدی

در چند سال اخیر با وجود اینستاگرام و مواردی که در آن تغییر کرده در پوشش و آرایش و سبک زندگی، تاثیرات خیلی زیادی روی خانم های بازیگر ایرانی نیز گذاشته و ظاهرا از روی چشم و هم چشمی و کلاس گذاشتن کارهایی می کنند که به کلی چهره و تیپشون رو عوض کرده.

الهام حمیدی دقیقا یکی از همین هنرمندان است که جَو گرفته شده و راه به راه در حال قرتی بازی و آرایشگاه رفتن و زدنه استایل های ناجوره! البته که بعضی وقتا این کارا تنها برای خوشگل کرن خودشون نیست و برای تبلیغ اون سالن و مزون و... میرن. الهام خانوم تا یروز تو مزون های لاکچری در حال قر و قمیش و پُرو مانتو های پر زرق و برق بودن حالا هم در مطب آقای دکتر برای انجام کارهای زیبایی!

اما خب نکته ای به جز خوشگل شدن خانم بازیگر مورد توجه کاربران همیشه در صحنه قرار گرفت جذابیت آقای دکتر جوان بود که چشم علی الخصوص دختران را گرفت!

در ادامه تصاویری هم از الهام ببینیم که شباهت خیلی بیشتری به خودش دارد تا الهامی که در حال حاضر ساخته!

جواب الهام حمیدی وقتی بهش میگن کوبیدی از نو ساختی!

 

 

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست

همسر این خانم هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست؟

همسر این خانم هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

فیلم های سینمایی الهام حمیدی:

-تخته گاز (۱۳۹۷)

-ثبت با سند برابر است (۱۳۹۴)

-دو دوست (۱۳۹۳)

-گهواره‌ای برای مادر (۱۳۹۱)

-راه بهشت (۱۳۹۰)

-اخلاقتو خوب کن (۱۳۸۹)

-سه درجه تب (۱۳۸۸)

-دلداده [نام در فیلم عسل] (قدرت‌الله صلح‌میرزایی، ۱۳۸۷)

-ملک سلیمان (شهریار بحرانی، ۱۳۸۷)

-محیا (اکبر خواجویی، ۱۳۸۶)

-بچه‌های ابدی (پوران درخشنده، ۱۳۸۵)

-سرگیجه (علیرضا زرین‌دست، ۱۳۸۵)

-شهر آشوب (۱۳۸۴)

-خیلی دور، خیلی نزدیک (رضا میرکریمی، ۱۳۸۳)

-روزگار سپری شده (۱۳۸۲)

-وعده دیدار (۱۳۸۲)

-تیک (۱۳۸۰)

-دنیا (منوچهر مصیری، ۱۳۸۰)

مجموعه‌های تلویزیونی الهام حمیدی:

- روزهای بی‌قراری  (۱۳۹۵ )

- از یادها رفته    (۱۳۹۶)

- همه چیز آنجاست (۱۳۹۳)

- سرزمین کهن (۱۳۹۲)

-راز پنهان (۱۳۹۱)

-شوق پرواز (۱۳۸۹–۱۳۹۰)

-موج و صخره (۱۳۸۹)

-مختار نامه (۱۳۸۱–۱۳۸۹)

-تبریز در مه (۱۳۸۹)

-آخرین دعوت (۱۳۸۷)

-یوسف پیامبر (۱۳۸۷)

-شهریار (۱۳۸۵)

-زیر تیغ (۱۳۸۵)

-مسافری از هند(۱۳۸۲)

-سقوط آزاد

تله فیلم الهام حمیدی:

-ای دوست مرا به خاطرآور

-لذت حقیقت

روزگار سپری شده

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر