براساس اعلام شهرداری تهران در حال حاضر ساعت آغاز اجرای طرح ترافیک ۶:۳۰ صبح و پایان آن نیز ساعت ۱۷ است. همچنین ساکنان محدوده‌های ترافیکی می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

سایت شماره یک:

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ معتقد است که در حال حاضر ساعت ۱۷ زمان مناسبی برای پایان طرح ترافیک در تهران است.

 با شیوع کرونا در تهران ساعت و نحوه اجرای طرح ترافیک دستخوش تغییرات بسیاری شد، حتی مدت‌ها نیز اجرای آن متوقف شده بود. با فروکش کردن موج کرونا در سال‌ جاری در نهایت ساعت پایان طرح ترافیک کاهش پیدا کرد و به ساعت ۱۷ رسید.

زمانی که پیش‌بینی می‌شد در نیمه اول سال ساعت اجرای آن افزایش پیدا کند، اما تاکنون خبری از این افزایش ساعت نشده است. طرح ترافیک تهران از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۷ ادامه دارد.

محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:‌ فعلا برنامه‌ای برای تغییر ساعت طرح ترافیک وجود ندارد. پلیس نیز موافق همین ساعت است.

محمدحسین حمیدی افزود: ما ضرورت نمی‌دانیم که این ساعت تغییر کند و نظرات‌مان را هم در این خصوص اعلام کردیم. اگر ضرورتی پیدا کند و نیاز به افزایش یا هرنوع تغییری در ساعات باشد، حتما آن را اعمال می‌کنیم.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر