دستور وزیر کشور

وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

سایت شماره یک:

 وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

احمد وحیدی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به تنطیم بازار که با حضور استانداران سراسر کشور و چند تن از وزرا در وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی حذف ارز ترجیحی را برای توسعه اقتصادی کشور ضروری دانست و افزود: با هماهنگی همه دستگاه‌ها، این اقدام به شکل مناسبی انجام شد. همچنین با برنامه‌ریزی صحیح و به موقع، تبعات خاص امنیتی در فرایند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ایجاد نشد.

وزیر کشور افزود اقناع افکار عمومی نسبت به ضرورت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها همچنان ضرورت دارد و باید هر چه بیشتر ابعاد این طرح بزرگ اصلاح اقتصادی، روشن و تبیین شود.

دکتر وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری برای کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام مورد نیاز مردم، از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

وی با تاکید بر کنترل قیمت کالاها و اجاره‌بها خاطرنشان کرد: نباید خارج از عرف که ۲۵ درصد در کلان شهر و ۲۰ درصد در سایر شهرها است، اجاره بها افزایش یابد.

وزیر کشور نظارت مردمی برای کنترل دقیق بازار را ضروری دانست و تصریح کرد: همه دفتر املاک موظف هستند بر این اساس عمل کنند و با متخلفان برخورد می‌شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر