حوادث

سارق منزل در شمال تهران دستگیر شد.

سایت شماره یک:

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق منزل و ۲ مالخر اموال مسروقه که ۷۰ میلیارد ریال از منزل شهروندی در شمال تهران سرقت و مالخری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ سعید دالوند گفت: پانزدهم اردیبهشت ماه وقوع یک فقره سرقت از منزلی در شمال تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بدین ترتیب پرونده با دستور قضائی به پلیس آگاهی ارجاع و موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارق با تخریب پنجره آپارتمان وارد منزل مالباخته شده بود و ۷۰ میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده بود، افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی سارق منزل و مخفیگاه وی شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و با کشف تعدادی از اموال به سرقت رفته اظهارکرد که سایر اموال را به ۲ مالخر فروخته است.

سرهنگ دالوند با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر