سلام فرمانده | سرود سلام فرمانده

مدیریت راهنمایی و رانندگی بحرین شمار زیادی از شهروندان بحرینی را به خاطر پخش کردن سرود "سلام یا مهدی" در خودرو احضار کرده است.

سایت شماره یک:

مدیریت راهنمایی و رانندگی بحرین شمار زیادی از شهروندان بحرینی از مناطق مختلف را به خاطر پخش کردن سرود "سلام یا مهدی" در خودرو های خود احضار کرده و گواهینامه رانندگی برخی از آنها را توقیف کرده است.

سلام فرمانده

این اقدام محکوم آمیز رژیم بحرین بعد از ممانعت آن از برگزاری سرود سلام فرمانده در شهرک های الدیر، ستره و الدراز انجام گرفت و بعد از آن شهروندان به صورت خودجوش این سرود را پخش کردند که با توقیف گواهینامه و خودرو هایشان به مدت یک هفته، مواجه شدند.

آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در واکنش به این اقدام خودسرانه، گفت: طاغوتیان جهان همیشه از اسلام، غدیر، کربلا و حضرت صاحب الزمان (عج) و حتی از "سلام یا مهدی"، ترس و واهمه دارند.

شایان ذکر است که رژیم آل خلیفه در چارچوب مبارزه با شعائر دینی که در محافل بین المللی به دروغ مدعی محافظت از آن است، از برگزاری سرود سلام یا مهدی در شهرک الدیر، ستره و الدراز ممانعت کرد.

این اقدام غیر قابل توجیه رژیم آل خلیفه از سوی فعالان و اقشار مختلف مردم به صورت گسترده محکوم شد.

ویدیویی از اجرای گروهی نسخه لبنانی سلام فرمانده منتشر شده است.
این ویدئو شامل همخوانی گروهی نسخه لبنانی سرود «سلام فرمانده» با عنوان «سلام یا مهدی(عج)» است که انتشار آن در پلتفرم سرویس اشتراک ویدئو یوتیوب با استقبال کم‌نظیری مواجه شده است طوری که در کمتر از
24 ساعت بیش از 110 هزار بازدید داشت. 
از نکات قابل توجه اینکه زیر این ویدئو، نظرات متعددی به زبان عربی و از کشورهای مختلف در ستایش از این نماهنگ و همراه با دعای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) ثبت شده است.

به تازگی در کشور آذربایجان و شهر باکو سرود «سلام فرمانده» به زبان آذری با مضامین شعر سرود اصلی توسط کودکان و نوجوانان همخوانی شد.
این بار سرود سلام فرمانده در یک مراسم عروسی در جمهوری آذربایجان اجرا شد و مهمانان، سلام فرمانده را همخوانی کردند.
اجرای سرود سلام فرمانده با حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. سرود «سلام فرمانده»، اسفند سال 1400 برای اولین‌بار پخش شد و تا امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها گشته و خود را در دل مردم جا کرده است. نیمه شعبان مصادف با 27 اسفندماه 1400 بود که نماهنگی با عنوان «سلام فرمانده» با نوای ابوذر روحی در لنگرود اجرا شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر