در این عکس جشن تولد دختر سام درخشانی برکه را مشاهده می کنید.

سایت شماره یک:

سام درخشانی بازیگر جوان سینمای ایران است که چند سالی است پرکارتر شده است. به تازگی او در خوب بد جلف ۲ ایفای نقش کرده بود و گفته می شود در سریال خوب بد جلف نیز بازی می کند.

جشن تولد دختر سام درخشانی

سام درخشانی با انتشار عکس زیر نوشت:

سام درخشانی

رسالتت زیباست و شگرف که اقیانوس در درخشانی حضورت گم می‌شود و پشت برکه ی نامت دریا دریا شهد و عسل نور می‌شود و شیرین می‌کند فهوای هستی ما را داشتنت داشتن جهان است که چه زیبا و پر شکوه در آغوشی جا می‌شود سر بر شانه گذاشته و خانه را سوار بر منحنی لبخندش به بهشت می‌برد بودنت مبارک مان

سام درخشانی

سام درخشانی

چرا سام درخشانی از مسابقه «ایران» رفت؟

پخش سری جدید مسابقه «ایران» با انجام برخی تغییرات از جمله تغییر مجری از شامگاه گذشته آغاز شد. تهیه کننده این برنامه همکاری سام درخشانی با سریال «خوب، بد، جلف» را علت رفتن از مسابقه «ایران» عنوان کرده است. به بهانه جشن تولد دختر سام درخشانی درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم

به نقل از روابط عمومی پروژه، اولین قسمت از سری جدید مسابقه تلویزیونی «ایران» به کارگردانی سعید رضایت با تغییر مجری و اضافه شدن چند آیتم جدید سه‌شنبه ـ ۱۳ آبان‌ ماه ـ از شبکه اول سیما روی آنتن رفت.

هاشم رضایت، تهیه‌کننده این پروژه درباره تغییرات لحاظ شده در فصل دوم این مسابقه، گفت: در سری جدید اجرای برنامه بر عهده سعید شیخ‌زاده از مجریان و گویندگان خوب کشور خواهد بود و به تازگی نیز ضبط قسمت‌ها آغاز شده است. علاوه بر تغییر مجری، برای ایجاد تنوع در آیتم‌ها چند بازی جدید نیز توسط طراحان برنامه به مسابقه اضافه شده است.

وی همچنین درباره دلایل تغییر مجری برنامه نیز گفت: آقای سام درخشانی در ۶۰ قسمت به بهترین شکل ممکن اجرای مسابقه را برعهده داشتند. متأسفانه در میان وقفه طولانی و پیش‌بینی نشده‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ضبط برنامه ایجاد شد، آقای درخشانی پیشنهاد بازی در سریال «خوب، بد، جلف» را دریافت کردند و در صورت پذیرش این پیشنهاد، عملا حضور وی در فصل دوم مسابقه از نظر زمانی امکان‌پذیر نبود.

سام درخشانی

بازیگران خوب بد جلف

ما نیز با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق آغاز ضبط، طی یک تفاهم کاملا دوستانه تصمیم گرفتیم اجرای برنامه را به گزینه دیگری واگذار کنیم. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد در پروژه آینده دوباره بتوانیم با آقای درخشانی همکاری داشته باشیم.

سام درخشانی

تگ های مرتبط

ارسال نظر