به تازگی عکس جدیدی از الهام حمیدی در فضای مجازی منتشر شده است که شایعه های زیادی برای این بازیگر به همراه داشته است.

سایت شماره یک:

الهام حمیدی، بازیگر کم حاشیه در فضای مجازی است. الهام حمیدی فارغ‌التحصیل رشته حسابداری در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد رودهن است. الهام حمیدی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفت و از همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. بازی الهام حمیدی در سریال «مسافری از هند» باعث شهرت او شد. الهام حمیدی علاوه بر بازیگری مزون طراحی لباس نیز داشت.

الهام حمیدی

حاشیه جدید الهام حمیدی

الهام حمیدی تصویری از خود با چهره جدید بعد از زایمان دومش به اشتراک گذاشت که بسیار متفاوت و مصنوعی است.

الهام حمیدی بازیگر مطرح در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی جدید را از چهره خود با آرایشی غلیظ بسیار مصنوعی منتشر کرد. الهام حمیدی بازیگر مطرح ایرانی که به تازگی فرزند دومش به دنیا آمده به سبک بهاره رهنما به خودنمایی در خارج پرداخت. الهام حمیدی تصویری را از خود با چهره ای کاملا عملی و فشن بعد از زایمان دومش به اشتراک گذاشت.

الهام حمیدی بازیگر مطرح و سرشناس که به تازگی بچه دومش به دنیا آمده در اینستاگرامش تصویری بسیار متفاوت و عمل شده را با مژه‌های بلند منتشر کرد.

الهام حمیدی با انتشار یک پست در اینستاگرامش از سفرش به شمال کشور خبر داد.

الهام حمیدی بازیگر مطرح ایرانی است که گاهی زیادی خود را بالا برده و با تبلیغات و عشوه گری‌هایش در مزون حواشی زیادی ایجاد کرده است.

الهام حمیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که به تازگی برای دومین بار مادر شده و حالا صاحب دو فرزند دختر و پسر است. وی سال‌هاست که در این حرفه فعالیت دارد و با بازی در سریال جذاب «یوسف پیامبر» بسیار بیشتر دیده شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر