خودرو تیبا

مدیر‌عامل سایپا گفت: سازمان استاندارد مجوز شماره‌گذاری خودروهای تیبا را صادر کرده است و این خودروها از هفته آینده تحویل مشتریان می شود.

سایت شماره یک:

محمدعلی تیموری درباره با شماره‌گذاری و تحویل خودروهای تیبا که تحویل آنها متوقف شده بود،اظهار داشت: بابت تأخیر در تحویل خودروهای تیبا از خریداران و ثبت‌نام کنندگان عذرخواهی می‌کنیم. 

مدیر عامل سایپا با بیان اینکه این خودروها یک سال قبل پیش فروش شده بود، افزود: از خرداد‌ امسال با نظر سازمان ملی استاندارد شماره‌گذاری این خودروها متوقف شده بود. 

وی اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد از هفته قبل مجوز شماره‌گذاری 15 هزار خودروی تیبا را به نیروی انتظامی اعلام کرد.

تیموری گفت:  فرایند شماره‌گذاری و پلاک‌گذاری این خودروها از هفته آینده آغاز و بعد از پلاک‌گذاری خودروها را تحویل مشتریان خواهیم داد.

به گزارش فارس کاربران فارسِ من با ثبت پویشی با عنوان «اقدام به پلاک‌گذاری خودرو تیبا کنید» نوشته‌‌اند:

خودرو ها فروخته می‌شود اما پلاک نمی‌شود! امروزه مردم بخاطر شرایط بد اقتصادی با مشکلات شدید و متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، بزرگ ترین معضل بیکاری است و اسنپ و تپسی دم دست ترین کار، عده ای از ما با هزاران قرض و برنامه‌ریزیِ زمان تحویل خودرو اقدام به خرید از شرکت سایپا کردیم که با شوک عجیبی رو به رو شدیم، فروش انجام می‌شود اما پلاک نمی‌شود؛ شرکت سایپا‌، راهور و سازمان ملی استاندارد و هیچ جای دیگر پاسخگو نیستند و حتی پیگیری هم نمی‌کنند و هیچ خبری هم مبنی بر رفع این مشکل نیست؛ عدم پلاک خودرو فشار بر روی سایپا نیست بلکه فشار بر روی مردم است‌، اگر این خودرو استاندارد نبوده چگونه مجوز فروش گرفته اما مجوز پلاک نمی‌گیرد».

در ادامه این پیام کاربران فارسِ من آمده است: «خودرو های فروخته شده همگی مدل ۱۴۰۰ هستند در طول این یک سال چرا به فکر استاندارد کردن این خودروها نبودند؟! و سوالات بسیاری دیگری هم هست؛ ... مردم با هزاران امید و برنامه ریزی اقدام به خرید این خودرو ها کرده اند لطفا اقدام به نمره‌گذاری خودروهای تیبا کنید».

تگ های مرتبط

ارسال نظر