ویدا جوان تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

سایت شماره یک:

ویدا جوان در خودرو شخصی اش

ویدا جوان و همسرش

آشنایی و ازدواج ویدا جوان با ایلا تهرانی

استایل های ویدا جوان

مصاحبه با ویدا جوان

مهریه ویدا جوان

فیلم شناسی ویدا جوان

ویدا جوان تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد. ویدا جوان لیسانس حسابداری طراح و ایده پرداز و دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزشهای استاد حمید سمندریان می باشد. ویدا جوان در حرکتی عجیب خودش به خواستگاری همسرش ایلا تهرانی رفته است. ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال های ویدا جوان می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان و زمانه و شمعدونی ،آسمان من و سارق روح و زیر هم کف اشاره کرد.

ویدا جوان در خودرو شخصی اش

ویدا جوان تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

ویدا جوان

ویدا جوان و همسرش

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

آشنایی و ازدواج ویدا جوان با ایلا تهرانی

شاید جالب باشد بدانید ویدا جوان در حرکتی عجیب خودش به خواستگاری همسرش ایلا تهرانی رفته و او هم از ذوق زدگی اش همان لحظه جواب مثبت داده است.

ایلا تهرانی:راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شودم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم، جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت، چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

ویدا جوان:حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل بازمی گردد، یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای «ایلا» برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود. 

ویدا جوان

تمجید ایلا از همسرش

خیلی چیزها در ویدا مستعد پرورش هست که آن را همیشه گفته ام اما از آنجا که معتقدم چون خودم آچار فرانسه سینما و تلویزیون شدم و نتوانستم روی یک مقوله متمرکز شوم، برای همین فکر می کنم بیشترین چیزی که باید به ویدا بگویم این است که «تو بازیگری.» ویدا یک طراح لباس و صحنه و البته یک نقاش فوق العاده است. اما اصراری نداشتم که این را بگویم. چون معتقدم ویدا بازیگر خوبی است و باید همین مسیر را ادامه بدهد و البته در این رشته با سرعت بالا پیش رفته و موفق شده است. به او همیشه گفته ام خیلی ها از جمله خودم سال هاست منتظر هستیم در سینما و تلویزیون به روی شان باز شود. به نظرم وقتی استعداد واقعی باشد، سرعت باز شدن این در زیاد است و در چهار پنج سال اخیر که ویدا در بازیگری متمرکز است نشان داده بازیگر خوبی است. به همین علت اگر مثلا روزی ببینم ویدا قایقران خوبی هم هست مطمئنا به او نمی گویم تو قایقرانی را هم ادامه بدهد؛ کما اینکه به تازگی فهمیده ام او راننده بسیار خوبی هم هست اما هر وقت کنارش می نشینم مدام غر می زنم که فکر نکند راننده خوبی است و فقط روی بازیگری متمرکز بماند. 

ویدا:به نظرم یک هنرمند به خصوص بازیگر باید از هرچیزی سر رشته داشته باشد؛ کتاب بخواند، موسیقی را بفهمد، ریتم بداند و. . . بازیگر شاید لازم نباشد ورزشکار باشد اما چون یک هنرمند است باید هنر را خوب بشناسد. ایلا به نظرم تفکر آرتیستیک دارد و واقعا اسم آرتیست برازنده اوست. خیلی خوشحالم که هر کاری از دستش برمی آید و برایم هیجان انگیز است که می بینم وقتی از اطرافیان یا دوستان هنری می خواهند، کاری انجام دهند از او مشاوره می گیرند. ایلا طراح، نقاش، بازیگر و. . . خوبی است. با سواد است و فلسفه می داند؛ یعنی همه آن چیزهایی که من دوست دارم در هنرمند باشد در او نیز هست اما چون علاقه خودش به بازیگری است دلم می خواهد واقعا در بازیگری باشد. دلم می خواهد دنبال عشق واقعی اش برود. این را همیشه گفته ام دوست دارم هرکاری بکنم تا او هر کاری را که دوست دارد دنبال کند. 

استایل های ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان

ویدا جوان
مصاحبه با ویدا جوان

حضور شما در «ماه و پلنگ» بعد از سریال «شمعدونی» چگونه شکل گرفت؟  

"برابم بود بعد از «شمعدونی» چه کار تصویری را قبول کنم بنابراین تصمیم گرفتم فقط سمت تئاتر بروم. در یکی از اجراهایم آقای امینی از بازی من خوششان آمد و من را به دفتر آقای زرین کوب دعوت کردند. صحبت های اولیه را کردیم خبری نشد تا خرداد ماه که برای قرارداد رفتم " 

از ابتدا قرار بود نقش کتایون بازی کنید؟ 

بله از ابتدا همین طور بود، آقای زرین کوب منو نمی شناختند اما آقای امینی از من سریال دیده بودند و ایشون گفتند نقش کتابون با توجه به اینکه چند بعدی است و نمی توانیم دست هر بازیگری بسپاریم و باید بازیگر مسلط به میمیک انتخاب می شد که حس چند وجهی داشته باشد. در چهار ماهی که بعد از صحبت های اولیه خبری نشده بود با بازیگرهای دیگری هم صحبت کرده بودند که به توافق نرسیدند. 

چگونه به نقش کتایون رسیدید؟ 

ابتدا نقشی که به من داده می شود تا جایی که بتوانم به اتفاقات گذشته رجوع می کنم. در ابتدا برای نقش کتایون به من گفته شد که بر اساس اتفاقی که در زندگی اش رخ می دهد دچار مشکلاتی می شود. ویدئوهایی دیدم که مراسم آنها بر اساس چنین اتفاق هایی بهم خورده بود و توانستم نکات خوبی را برای نقش کتایون به دست بیاورم.  

همکاری با گروه بازیگری و کارگردانی چگونه بود؟ 

همکاران خوب، حرفه ای و بی حاشیه ای داشتم که کار کردن در کنار آنها راحت بود.  همچنین کار با آقای امینی لذت بخش بود چراکه با بازیگر تعامل داشتند و به نظر و عقیده بازیگر احترام می گذارند. 

استقبال مردم از سریال «ماه و پلنگ» در برخورد با شما چگونه است؟ 

زمانی که خود واقعی ام را می بینند تعجب می کنند که چگونه این نقش را بازی کردم چراکه تصویر دیگری از خود واقعی ام در ذهن مخاطب به وجود آورده ام. بیشتر منو به اسم (کتی) میشناسند و از سریال استقبال خوبی شده است، به هر حال هر کاری نقص هایی دارد و سریال «ماه و پلنگ» تأثیر خود را گذاشته است. 

نظر خانواده نسبت به نقش کتایون چگونه است؟ 

خیلی برای خانواده ام عجیب است می گویند هر چه می کردیم تو را در این نقش پیدا نمی کنیم و کاملا احساس می کنیم نقش متفاوتی را بازی کرده ای. مهمترین نکته برای یک بازیگر همین است که از خود واقعی اش در نقش کم باشد زمانی که این حرف را خانواده به من می گویند یعنی اینکه موفق آمیز بودم. 

ویدا جوان

مهریه ویدا جوان

ایلا تهرانی:من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیم و به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می شود، به همین خاطر وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه 7111 شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را انتخاب کرد.حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد. در هر حال من در طول این سال ها سعی می کنم به مناسبت های مختلف برای همسرم شاخه گلی را بخرم.

ویدا جوان

سینما

ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی محصول سال 1392

از ما بهترون به کارگردانی مهرداد فرید محصول سال 1387

جان به حراج به کارگردانی سید حامد محسن پور محصول 1392

ویدا جوان

 سریال

زمانه به کارگردانی حسن فتحی محصول سال 1391

پژمان به کارگردانی سروش صحت محصول سال 1392

آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج، محصول سال 1393

شمعدونی به کارگردانی سروش صحت محصول سال 1394

ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی محصول سال 1395

دیوار شیشه ای به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان 1395

ویدا جوان

تگ های مرتبط

ارسال نظر