شهره با انتشار عکس جدید در فضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرد.

سایت شماره یک:

شهره لرستانی بازیگر پرحاشیه این روزهای ایران شده است. عمل تطبیق جنسیت شهره لرستانی باعث بوجود آمدن شایعات زیادی دربین مردم و طرفداران او شده. شهره لرستانی قبل از عمل هم تیپ های مردانه را دوست داشت و در برنامه هایی که حضور پیدا میکرد همیشه از تیپ مردانه خود دفاع میکرد. شهره لرستانی بعد از عمل نام خود را به مازیار تغییر داد. در ادامه به حواشی جدید شهره لرستانی میپردازیم.

بیوگرافی شهره لرستانی

شهره لرستانی، بازیگر و کارگردان ایرانی، متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است. وی از سال ۱۳۶۴، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه تئاتر آغاز نمود.

شهره لرستانی، در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنها حضور داشته است.گفتگوی جدید شهره لرستانی بعد از حواشی اخیرش!

مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: «تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.»

شهره لرستانی عکس زیر را با اسم ودود لرستانی از خود منتشر کرده است. و عده ای زیر پستش به تغییر جنسیت او اشاره کرده اند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر