در ادامه عکسی از علی دایی در کنار همسرش را مشاهده میکنید که حواشی زیادی بدنبال داشته است.

سایت شماره یک:

علی دایی بهترین گل زن تیم ملی ایران است. علی دایی سرمربی و بازیکن پرسپولیس بود. وی کارنامه درخشانی در عرصه ورزشی دارد. علی دایی هر سال فعالیت های خیریه انجام میدهد. علی دایی هم در عرصه ورزش و هم در زندگی شخصی خودش، نماد یک اسطوره است. علی دایی بین مردم ایران محبوبیت فراوانی دارد. 

میانجی‌گری علی دایی در آزادی یک زندانی

سید محتشم حسینی صبح روز پنج‌شنبه اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف، قضات، معتمدین و میانجی‌گری علی دایی اسطوره فوتبال پرونده این زندانی بعد از ۱۷ سال به سازش ختم و متهم از چوبه دار نجات یافت.

وی اضافه کرد: در همین راستا به پاس تقدیر از این عمل سخاوتمندانه، لوح یادبودی از سوی رئیس زندان برای تقدیم به این اسطوره فوتبال، به وکیل پرونده تحویل داده شد.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر با اشاره به پرونده‌های رهایی از قصاص در این استان اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون در سه فقره پرونده قتل عمد که به قصاص نفس محکوم شده بودند، با تلاش اعضای شورای حل اختلاف به ویژه شورای حل اختلاف زندان و معتمدان و خیرین و با پی‌گیری‌های مستمر، توقف اجرای حکم از اولیای دم گرفته شده است. حسینی تصریح کرد: پارسال ۲۷ پرونده قصاص در استان بوشهر به صلح و سازش ختم شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر