شهرزاد کمال زاده با انتشار عکس جدید در فضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرد.

سایت شماره یک:

شهرزاد کمال زاده یکی از بی حاشیه ترین بازیگر های  سینما و تلویزیون است . مهمترین شایعه ای که برای شهرزاد کمال زاده در فضای مجازی رخ داد سفر او به کربلا بود که حواشی زیادی داشت و شهرزاد کمال زاده در یک یادداشت اینستاگرامی عنوان کرد که تمام قضاوت کنندگانش را می بخشد. در ادامه فیلم جدیدی که شهرزاد کمال زاده به اشتراک گذاشته است را می بینید.

مصاحبه با شهرزاد کمال زاده

خودت را به طور کامل معرفی کن.

- هفتم فروردین سال 1364 در تهران متولد شدم. هفده سالگی وارد دانشگاه شدم و در رشته کامپیوتر ادامه تحصیل دادم. اولین کار حرفه ای ام سریال «هزاران چشم» بود که در سن شانزده سالگی به عنوان اولین تجربه تصویری با آقای کیانوش عیاری همکاری کردم. 

هر چه سواد بازیگر بالاتر باشد به نظرم در کارش موفق تر خواهد بود. حالا این سواد می تواند شامل هر چیزی باشد. در کنار بازیگری شخصا به رشته کامپیوتر علاقه داشتم و خانواده ام هم دوست داشتند که در این رشته ادامه تحصیل بدهم. در سال هایی که مشغول تحصیل در این رشته بودم سعی کردم اطلاعاتم را در مورد بازیگری افزایش دهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم. در همین بین سعی کردم رابطه ام را با سینما حفظ کنم و به همین دلیل در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشتم تا اطلاعاتم پیرامون سینما بیشتر شود.

چطور با رضا کریمی آشنا شدی؟

- تقریبا دو سال پیش افتخار بازی در فیلم «آدمکش» به کارگردانی آقای رضا کریمی نصیبم شد و از همان جا با خصوصیات هنری ایشان آشنا شدم. اگر چه نقش کوتاهی در این فیلم برعهده من بود اما آن را دوست دارم و کار با رضا کریمی در همان نقش کوتاه هم برایم لذتبخش بود.

همین همکاری هم باعث شد به «راه طولانی» بپیوندی؟

- بله، البته من یکی از آخرین بازیگرانی بودم که به این پروژه پیوستم اما در مجموع همکاری خوبی که با آقای کریمی در آدمکش داشتم باعث شد که ایشان من را برای بازی در این سریال تلویزیونی انتخاب کنند.

چند ماه درگیر این مجموعه بودی؟

- فکر می کنم از فروردین ماه پیش تولید این سریال آغاز شد و در نهایت بیست آذر 90 هم تصویر برداری به پایان رسید. در مجموع حدود 9 ماه تصویربرداری این سریال طول کشید.

از همکاری ات با رضا کیانیان و افسانه بایگان برایمان بگو.

تگ های مرتبط

ارسال نظر