قیمت طلا و سکه| بازار قیمت طلا و سکه| کاهش قیمت طلا و سکه

در مدت اخیر بازارهای مالی، از جمله طلا و سکه تحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار داشتند. اما به نظر می‌رسد در روزهای پیش رو تاثیرپذیری بازارها از بحث مذاکرات وین کاهش یابد و بازارها دوباره به روند قبلی خود بارگردند.

سایت شماره یک:

در مدت اخیر بازارهای مالی، از جمله بازار طلا و سکه تحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار داشتند. اما به نظر می‌رسد در روزهای پیش رو تأثیر مذاکرات کمرنگ شود و بازارها به روند قبلی خود بازگردند.

طلا و سکه هر دو در روزهای گذشته روند افزایشی داشتند. اما سکه امامی نتوانست به کانال ۱۴ میلیون تومان وارد شود. محمد کشتی‌آرای، فعال بازار طلا معتقد است که بازار در روزهای آینده نوسانات جزئی خواهد داشت.

از بازار طلا چه خبر؟

اما بازار طلا در روز گذشته چه روندی را طی کرد؟

طلا و سکه دیروز در بازار نوساناتی داشتند. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را شب گذشته کاهشی اعلام کرد. هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۲۷۱ هزار و ۹۸۳ تومان داد و ستد می‌شود. طلا روزهای گذشته روند کاهشی داشت و در این منبع به محدوده یک میلیون و ۲۶۹ هزار تومان نیز رسید.

قیمت سکه طرح جدید نیز تا شب گذشته روند کاهش داشت و به قیمت ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

اما قیمت سکه طرح قدیم اکنون روند نزولی دارد و به ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده

حال این سوال مطرح می‌شود که بازار در هفته آینده چه روندی را طی می‌کند؟

محمد کشتی‌آرای، رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر به تجارت‌نیوز گفت: قیمت ارز، طلا و سکه تحت تاثیر مذاکرات است. در یک هفته اخیر به دلیل اینکه بحث مذاکرات متوقف شده بود و خبری از برجام منتشر نشده بود، فلز گران‌بها نوسان چندانی را تجربه نکرد.

او افزود: این بازار در حد متعارف، با نوسانات جزئی همراه بود. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که در هفته آینده یا تا روز دوشنبه، قیمت‌ها در همین سطح باقی بماند و تغییر چندانی نداشته باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر