سحر قریشی | بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی از نامزد جدیدش رونمایی کرد.

سایت شماره یک:

امیر تتلو و سحر قریشی پرحاشیه ترین چهره های این روزها فضای مجازی هستند. این دو نفر که چند ماهی می شود با هم هستند گویا قرار است به زودی رسماً زن و شوهر شوند. از آن جا که تتلو اعلام کرده است که تصمیم دارد با حضور تمام طرفدارانش مراسم ازدواجش با سحر قریشی را برگزار کند، شنیده می شود در روز ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با کنسرت تتلو قرار است مراسم ازدواج آن ها نیز با حضور شرکت کنندگان در کنسرت برگزار شود.​

سحر قریشی

تتلو انگار رو خانومش خیلی حساسه به طوری که در قسمتی از گفته هاش این نکته رو هم اشاره داشت که همکارای خانم بازیگر یعنی آقایون بازیگر و کارگردان و عوامل و...دیگه حق ندارن با سحر قریشی شوخی های نابه جا داشته باشن و از حد و حدود بگذرن وگرنه با آقا شوهر طرفن!

سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

افشای روابط مخفیانه سحر قریشی با افراد مشهور!

سحر قریشی بازیگر و مدل ایرانی است. او از سال 88 تا امروز به فعالیت می پردازد. در سریال دلنوازان خوش درخشید.

همسر اول : مهران اخوان ذاکری

همسر دوم : امید علومی

روابط : مهدی طارمی

قد : 168 سانتیمتر

تحصیلات و خانواده سحر قریشی

تا دبیرستان تحصیل کرده و زمانی که متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد ، بعد از طلاق چند رابطه عاشقانه داشت که به سرانجام نرسید.

تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی ، آبی و قرمز است.

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم همه می گفتند روزی بازیگر می شوی.

وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی استقلالی استطرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. سحر قریشی شیفته آراستگی است

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم ، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم. به همین خاطر در زمانی که حالم خوب نیست سعی می کنم برای ظاهرم وقت بیشتری را صرف کنم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر