وام | وام فوری بدون ضامن| وام دانشجویان

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ اقساط 2 میلیون و 564 هزار و 62 تومان است. کل سود این تسهیلات 3 میلیون و 843 هزار و 727 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 153 میلیون و 932 هزار و 500 تومان خواهد بود.

سایت شماره یک:

نحوه دریافت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیونی

افرادی امکان دریافت وام قرض الحسنه 150 میلیونی بانک مهر ایران را دارند که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام شش ماه اعلام شده است. این وام قرض الحسنه است و به همین دلیل تنها به آن کارمزد یک درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به 60 ماه می‌رسد.​

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ اقساط 2 میلیون و 564 هزار و 62 تومان است. کل سود این تسهیلات 3 میلیون و 843 هزار و 727 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 153 میلیون و 932 هزار و 500 تومان خواهد بود.

منبع: کاماپرس

به گزارش رده، افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. سود این وام 2 درصد و سودی که به سپرده مشتریان تعلق می‌گیرد، 3 درصد اعلام شده است. افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند، سپرده آن‌ها تا پایان پرداخت اقساط مسدود خواهد شد. در واقع سپرده مشتریان، ضمانت اصلی برای دریافت این وام خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 432 هزار و 129 تومان است. کل سود این وام 1 میلیون و 556 هزار و 642 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 661 هزار و 666 تومان خواهد بود.

حمایت بانک توسعه تعاون از شرکت‌ها با ارائه وام

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف گسترش هر چه بیشتر تعاونی‌ها و افزایش بستر اشتغال زایی در کشور شکل گرفت. این بانک تاکنون به پروژه‌ها و شرکت‌های مختلف زیادی انواع تسهیلات را ارائه داده است.

اخیرا یکی از اعضای هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت «مد فناوران پلاس» بر حمایت همه جانبه این مجموعه از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد. این بانک در سال جاری قصد دارد به منظور بالندگی علم و پژوهش، شرکت‌های دانش بیان و فناورانه را تا رسیدن به تکمیل زنجیره ارزش، توسعه اقتصادی ملی و رونق تولید و اشتغال آفرینی کمک کند./منبع: کاماپرس

مشمولان وام ۶۰۰ میلیونی مسکن چه کسانی هستند؟

 به متقاضیان دارای زمین در تهران ۴۵۰ میلیون تومان و بافت فرسوده اطراف حرم عبدالعظیم ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات خودمالکی پرداخت می‌شود.

«محبت خواه» مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: به متقاضیان دارای زمین در تهران ۴۵۰ میلیون تومان و بافت فرسوده اطراف حرم عبدالعظیم ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات خودمالکی پرداخت می‌شود.

 وی افزود: سازندگان، انبوه سازان حرفه ای و تعاونی های دارای زمین در استان تهران می توانند  از طرح خود مالکی استفاده کنند.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران ، به ازای  هر واحد مسکونی بافت فرسوده تهران ۴۵۰ میلیون تومان، بافت های فرسوده  و یا اراضی اطراف حرم عبدالعظیم  ۶۰۰ میلیون تومان  و در سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان  تسهیلات ساخت و نوسازی پرداخت می شود.

او می گوید:  شهروندان تهرانی و کسانی که دارای زمین و یا واحد مسکونی فرسوده هستند که قصد نوسازی واحد خود را دارند می توانند از این تسهیلات خود مالکی استفاده کنند.

محبت خواه گفت: در بافت های فرسوده با متراژ کم تر متقاضیان می توانند واحدهای خود را تجمیع کرده و از این تسهیلات استفاده کنند./باشگاه خبرنگاران

شرایط پرداخت وام نقدی 300 میلیونی و وام 200 میلیونی به همه یارانه بگیران

بانک ملت در سامانه فرابانک خود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. در این طرح تا سقف ۶۰ میلیون تومان به متقاضیان با سود چهار درصد وام می‌دهد.

با استفاده از شعبه مجازی «شمس» بانک صادرات خدمات غیر حضوری از این بانک می‌توان دریافت کرد. مثل دیگر بانک‌ها شرط پرداخت وام آنلاین افتتاح حساب در بانک است که متقاضی دریافت وام باید در بانک صادرات حساب قرض‌الحسنه داشته باشد

پس از افتتاح حساب در بانک رسالت و اعتبارسنجی در سامانه «مرآت» می‌توان وام قرض‌الحسنه با سقف ۶۰ میلیون تومان و سود چهار درصد دریافت کرد.

افتتاح حساب اینترنتی

درحال حاضر اغلب بانک‌ها افتتاح حساب به صورت اینترنتی را دارند. با مراجعه به سایت بانک‌های رسالت، پارسیان می‌توان به صورت اینترننتی حساب افتتاح کرد و سپس تایید هویت کارت متقاضی درب منزل به او تحویل داده می‌شود.

برای افتتاح حساب در بانک آینده و پاسارگاد باید متقاضی برای احراز هویت از دوربین گوشی همراه خود استفاده کند و مدارک شناسایی خود را در سایت باگذاری در نهایت با امضای الکترونیک کارت بانکی خود را دریافت کند.

بانک مهر در ابتدا مشتری را به صورت بیومتریک احراز هویت می‌کند. در نهایت با اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران می‌توان مراحل بعدی افتتاح را انجام داد و در کمتر از یک هفته کارت بانکی برای فرد ارسال می‌شود.

بانک تجارت و ملی نیز در سایت‌های خود اپلیکیشن برای افتتاح حساب دارند. البته برای افتتاح حساب در این دو بانک باید حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان به حساب واریز کرد و در نهایت شماره حساب به مشتری پیامک می‌شود.

خدمات اینترنتی بانک‌ها

با خدمات اینترنتی بانک‌ها می‌توان کارهای روزمره همانند انتقال پول، پرداخت قبوض، استعلام وضعیت چک، مدیریت تراکنش‌ها، دریافت رمزها و استعلام شبا را انجام داد.

طی سال جاری بانک‌ها بخش عمده‌ای از خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند، واژه بانکداری الکترونیک و اینترنت جایگاه بهتری در جامعه پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، طبق مصوبه هیئت وزیران، وام 100 میلیونی به زنان سرپرست خانوار دهک‌های اول تا پنجم درآمدی تعلق خواهد گرفت. براساس اطلاعات موجود، دریافت این تسهیلات به معرفی ضامن احتیاج ندارد. درخصوص نحوه هماهنگی و نظارت بر اجرای مصوبه مذکور، ستاد ملی زن و خانواده مسئولیت مستقیم هماهنگی، پایش و نظارت بر اقدامات همه دستگاه‌های ذی ربط را برعهده گرفته است. عوامل مربوط به پرداخت این وام باید هر شش ماه یکبار برنامه‌ها و اقدامات خود را به دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده مخابره کنند.

برنامه پرداخت این وام فروردین ماه سال جاری از سوی ستاد ملی زن و خانواده تصویب و به تایید وزرای عضو ستاد رسید.

وام 300 میلیون تومانی بانک رفاه

وام نقدی 300 میلیونی طرح حرکت به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک رفاه سپرده داشته باشند و حداقل شش ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. سپرده لازم برای دریافت این نوع وام، جاری بدون دسته چک است. افراد برای دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارند. سود این وام بسته به مدت زمان سپرده گذاری بین 1 تا 17 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و سود 17 درصدی، میزان اقساط 10 میلیون و 695 هزار و 818 تومان است. کل سود تسهیلات 85 میلیون و 49 هزار و 457 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 385 میلیون و 149 هزار و 457 تومان خواهد بود.

بانک رفاه سال 1339 فعالیت خود را آغاز کرد و از زمان تاسیس تاکنون به دنبال تامین رفاه و ایجاد وام‌های لازم برای گروه کارگر و مستمری بگیر است. هم اکنون بانک رفاه کارگران انواع خدمات پولی و مالی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این بانک بالغ بر 9 هزار و 603 کارمند دارد. همچنین بانک رفاه دارای هزار و 23 واحد صف، 22 اداره امور شعب، 44 اداره مرکزی و 17 واحد مدیریت امور است.

این بانک تاکنون نشان برنزین سی2 پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل 34 هزار، پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، جایزه تعالی منابع انسانی و … را به دست آورده است./خبرگردون

زنان سرپرست خانوار از چه راهی برای دریافت وام اقدام کنند؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیئت وزیران موظف است تا اقدامات لازم را برای صدور ضمانت نامه به بانک‌های عامل جهت پرداخت وام اشتغال خرید زنان سرپرست خانوار از محل اعتبارات صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تا سقف 100 میلیون تومان انجام دهد.

براساس گفته‌های نرجس خاتون اسعدی، سرپرست دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی، در مجموع 247 هزار و 500 خانوار تاکنون شناسایی شده و تحت پوشش این مجموعه قرار دارند که سرپرست آن‌ها زنان هستند. همسر این زنان فوت شده یا طلاق گرفته یا اینکه در دائم اعتیاد یا زندان گرفتار شده‌اند، البته گروهی هم مفقودالاثر هستند. براساس گفته‌های اسعدی، در برخی از این خانوارهای شناسایی شده، دختران نقش سرپرست خانوار را ایفا می‌کنند.

زنان خانواری که واجد شرایط لازم برای دریافت وام باشند، بعد از ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای می‌توانند پرونده اشتغال تشکیل داده و این تسهیلات را دریافت کنند. مجوزها و مدارک زنان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات مذکور از طریق کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان‌ها بررسی می‌شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر