اولین تصاویر از داخل زندان اوین پس از آتش‌سوزی شب گذشته را ببینید.

سایت شماره یک:

اولین تصاویر از داخل زندان اوین چند ساعت پس از حادثه آتش‌سوزی را منتشر کرد.

شامگاه شنبه (۲۳ مهر ماه) بند محل نگهداری برخی زندانیان شاهد ناآرامی و درگیری بود که منجر به درگیری این افراد با پرسنل زندان اوین شد.

آنها انبار لباس زندان را به آتش کشیدند که منجر به آتش‌سوزی در زندان اوین شده است.

در این حادثه تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومان نیز تاکنون هشت نفر است.

استاندار تهران: آتش سوزی مهار شده؛ آرامش در زندان اوین برقرار است

استاندار تهران گفت: آتش سوزی در زندان اوین مهار شده و آرامش در این زندان برقرار است. محسن منصوری شنبه شب افزود: مسئله اصلی ایجاد آتش‌سوزی توسط برخی زندانیان بود که نیروهای آتش‌نشانی آن را کنترل و مهار کردند.

محسن منصوری شنبه شب در گفت وگوی افزود: مسئله اصلی ایجاد آتش‌سوزی توسط برخی زندانیان بود که نیروهای آتش‌نشانی آن را کنترل و مهار کردند.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت زندان کاملا تحت کنترل بوده و آرامش در مجموعه زندان برقرار است و خیابان‌های اطراف زندان در حال رصد و تحت کنترل است.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان اوین دچار حریق شد.

بلافاصله پس از بروز درگیری و آتش گرفتن کارگاه خیاطی بند زندانیان محکومیت مالی و سرقت انتظامات زندان برای کنترل درگیری وارد عمل شده و ایستگاه آتش نشانی مستقر در زندان نیز بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و اکنون اتش سوزی مهار و خاموش شده است.

این حادثه تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومان نیز تاکنون هشت نفر است.

تماس زندانیان اوین با بستگان برای اطلاع رسانی از آخرین وضعیت

اکثر زندانیان اوین موفق به تماس با خانواده و آشنایان خود شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، پس از حادثه شب گذشته زندان اوین، از زندانیان بندهای مختلف خواسته شد برای اطلاع رسانی از آخرین وضعیت خود با آشنایان تماس بگیرند. 

گزارش‌ها حاکی است اکثر زندانیان اوین موفق به تماس با خانواده و آشنایان خود شده‌اند. 


تگ های مرتبط

ارسال نظر