میلاد حاتمی

میلاد حاتمی، از متهمان پرونده سایت‌های قمار و شرط‌بندی چند روز پیش به اتهام افساد فی‌الارض در دادگاه انقلاب اسلامی تهران محاکمه شد.

سایت شماره یک:

میلاد حاتمی، از متهمان پرونده سایت‌های قمار و شرط‌بندی که به اتهام افساد فی‌الارض در دادگاه انقلاب اسلامی تهران محاکمه شد، در سومین جلسه محاکمه به دفاع از خود پرداخت و مدعی شد که پول‌های به‌دست‌آمده از این راه را صرف خرید ماشین و تفریح و خوشگذرانی کرده است.

محاکمه میلاد حاتمی‌ که از هفته گذشته در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی آغاز شده است، روز گذشته با دفاعیات متهم در سومین جلسه وارد مرحله تازه‌ای شد.

در ابتدای این جلسه قاضی صلواتی به تفهیم اتهام نسبت به متهم پرداخت و گفت‌:‌ اتهامات شما براساس کیفرخواست صادره افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به‌صورت گسترده، اخلال در نظام پولی و ارزی از طریق خروج مبالغی از سیستم پولی کشور به مراکز قمار و تبدیل آن به ارز به خارج از کشور، دایر کردن مرکز قمار، تشویق به فساد و گسترش بی‌بند و باری است.

پس از آن متهم در جایگاه ایستاد و اینطور دفاعیاتش را آغاز کرد: قبول دارم اشتباهات و خلاف‌هایی مرتکب شدم و به همین جهت هم از آغاز بازداشت، درصدد جبران خطاهایم برآمدم. او درباره شروع اقداماتش در ترکیه گفت:‌ به پیشنهاد یکی از دوستانم که در ترکیه کار می‌کرد، سر از آن کشور درآوردم و به همراه دوستم کار گردشگری انجام می‌دادم. پس از گذشت مدتی به مهره مورد توجه گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی تبدیل شدم و در زمینه جذب فالوئر برای آنها اقدام کردم که البته خودم قربانی سوءاستفاده اشخاصی شدم که آنها از من به‌عنوان ویترین نمایشگاه ناصواب خود بهره ‌بردند.

حاتمی در ادامه گفت: همه این نمایش‌ها، لایوها و چالش‌ها، دیکته‌شده از سوی بازیگران اصلی و پشت‌پرده بوده که از بلندپروازی و نادانی من سوءاستفاده کردند. در دایرکت اینستاگرام با آقای سعدالله امیرشقاقی سرشاخه شبکه قمار آشنا شدم که او پیشنهاد داد برای ما تبلیغات کن به تو درصدی می‌دهیم و خانه و ماشین در اختیارت می‌گذاریم. بعد از آشنایی قرار شد هر تبلیغاتی که می‌کنم، به من ۵۰ درصد بدهند. از آنجا شروع به درست‌ کردن ویدئو و تبلیغات کردم.

قاضی صلواتی پرسید: پول را ماهانه یا هفتگی پرداخت می‌کردند؟ متهم جواب داد: هفتگی در ترکیه به‌حساب صراف پول واریز می‌کردند، او هم به من لیر می‌داد. من هم با پول‌ها ماشین می‌خریدم. ۴ ماشین داشتم. تا پول دستم می‌آمد، چون علاقه به ماشین داشتم، ماشین می‌گرفتم. البته خانه و تفریحات هم بود.

او ادامه داد: من از طریق یک پنل فقط می‌توانستم ببینم چند نفر از طریق من به سایت وارد شده‌اند تا از درآمد حاصل از تبلیغات اطلاع پیدا کنم. من برای جذب اعضا تبلیغ قمار می‌کردم.

در ادامه این جلسه نماینده دادستان گفت: میلاد حاتمی در بازجویی تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ اقرار کرد که با هدف همکاری با شبکه سعدالله شقاقی و برای افزایش فالوئر از چالش‌های غیراخلاقی استفاده می‌کرد. او با حدود ۲‌ میلیون فالوئر، چالش‌هایی غیراخلاقی را استوری می‌کرد که همه می‌توانستند ببینند که به معنی اشاعه و گسترش فحشا است.

در پایان این جلسه رئیس دادگاه ختم جلسه را اعلام کرد و قرار است رسیدگی به این پرونده امروز (یکشنبه) ادامه پیدا کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر