برنامه فروش محدود خودرو راین R۳ محصول شرکت خودروسازان راین از امروز ۱ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح به صورت اینترنتی آغاز شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

سایت شماره یک:

 شرکت خودروسازان راین پیش از این محصولات مختلفی مانند هیوندای، گریت وال و FAW را به کشور عرضه نموده است. پس از مدت‌ها این شرکت فعالیت خود را از سر گرفته و با یک محصول جدید با نام راین R۳ به بازار خودرو کشور بازگشته است. محصول جدید این شرکت در کلاس خودروهای هاچ‌بک شهری قرار دارد که با گیربکس اتوماتیک و امکانات مناسب عرضه می‌شود.

خودرو چینی

بر اساس اعلام شرکت خودروسازان راین فروش محصول جدید راین R۳ با قیمت قطعی ۴۴۹ میلیون تومان از امروز ساعت ۸ صبح از طریق سایت فروش اینترنتی آغاز شد. این شرایط فروش تنها مختص متقاضیان در استان‌های تهران، البرز و یزد است.

راین R۳ به‌عنوان یکی از محصولات جدید بازار ایران محسوب می‌شود که برای بسیاری از مشتریان ایرانی ناشناخته است. این خودرو تا سال ۲۰۱۶ تحت برند چانگان به فروش می‌رسید، اما این خودروساز در سال ۲۰۱۶ امتیاز CX۲۰ را به برند چینی Lark واگذار کرد تا این خودرو با نام لارک Q۱ به بازار عرضه شود. در همین راستا شرکت خودروسازی راین نیز تصمیم گرفت تا لارک Q۱ را با نام ایرانیزه شده راین R۳ مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند.

این خودرو، طبق معیار طراحی سال ۲۰۱۰ یک خودرو نسبتا جذاب محسوب می‌شد و در آن زمان کارشناسان به دلیل سپر عضلانی جلو، چراغ‌های بزرگ، طرح اسپرت و خطوط شکسته سپر عقب به همراه آینه‌های جانبی روی در به آن نمره قبولی را داده بودند، اما این خودرو با معیارهای طراحی سال ۲۰۲۲ سازگار نبوده و به همین دلیل ظاهر آن معمولی و قدیمی به نظر می‌رسد.

منبع: همشهری آنلاین

تگ های مرتبط

ارسال نظر