سهام عدالت| سهام عدالت امروز| سود سهام عدالت

وزیر اقتصاد و دارایی از واریز سود سهام عدالت خبر داده است. اما مبلغ سود سهام عدالت چقدر است و این سود به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

سایت شماره یک:

آنگونه که امروز احسان خاندوزی خبر داد در جلسه امروز شورای عالی بورس تصویب شده که ۴۹ میلیون دارنده سهام عدالت تا پایان آذر ماه سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.

به گفته وزیر اقتصاد مبلغ این سود برای هر برگه سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومان است و همه دارندگان سهام عدالت مشمول این سود می‌شوند.

۵۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت افرادی است که برگه سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی دارند و احتمالا مبلغ این سود برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی، دو برابر این رقم است.

با این حساب یک خانوار چهار نفره تا پایان آذرماه دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت می‌کند و آنگونه که وزیر اقتصاد وعده داده است این سود شامل همه دارندگان سهام عدالت می‌شود.

سهام عدالت جاماندگان چه شد؟

در کنار ۴۹ میلیون نفری که مشمول سود سهام عدالت هستند، ماجرای تخصیص این سهام به جاماندگان همچنان مطرح است. بحثی که حداقل دو تا سه سال است که مدام از طریق منابع خبری مختلف مطرح می‌شود اما تاکنون به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده است.

در آخرین اظهارنظر، وزیر اقتصاد از شناسایی جاماندگان سهام عدالت خبر داد. به گفته خاندوزی اولویت پرداخت سهام عدالت با افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی است. قرار است این افراد، هر کدام سهام عدالتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان دریافت کنند.

به گفته خاندوزی، جاماندگان مشخص شده‌اند و اجرای این مساله منتظر تاییدیه مجلس است. اما پیش از این رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود که منابع لازم برای پرداخت سهام عدالت وجود ندارد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر