​خوراک غذایی عاملی بسیار مهم و تعیین کننده در میزان سلامتی، شادابی و طول عمر سگ محسوب می‌شود.

سایت شماره یک:

به گزارش خرید باحال، اکثر کسانی که سگ نگهداری می‌کنند، در انتخاب خوراک مناسب برای سگ خود با چالش مواجه می شوند. برخی صاحبان سگ غذای خانگی را به حیوان خود می دهند و علاقه ای به استفاده از غذای خشک ندارند اما این مسئله می‌تواند پیامدهایی را برای پت به دنبال داشته باشد. نکته حائز اهمیت در خوراک حیوانات خانگی، کیفیت غذاست، به این معنا که غذای آنها حاوی مواد مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر عناصر مورد نیاز جهت داشتن یک زندگی شاداب و جسمی سالم باشد. غذای خشک سگ با توجه به نیازهای تغذیه ای آن ها فرموله می‌شود و باید قسمت عمده رژیم غذای حیوان را تشکیل دهد. در این مقاله 5 فروشگاه مشهور آنلاین غذای سگ را معرفی می‌کنم.

 

اهمیت آگاهی از مشهورترین فروشگاه‌های اینترنتی غذای سگ

تجربه نشان می دهد باید در مورد انتخاب پت شاپ مناسب بسیار حساس بود. در این مقاله ما می خواهیم 5 برند اینترنتی پت شاپ مشهور را به مخاطبان معرفی کنیم تا خریداران برای تهیه غذای حیوان خود شرایط و قیمت فروش هر کدام آنها را با هم مقایسه و بهترین، باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین برند را شناسایی و از آن خرید کنند. توصیه می شود علاوه بر آنکه حتما باید از پت شاپ مطمئن خرید غذای خشک سگ انجام شود، برند دوم یا سومی را هم مدنظر قرار داد تا اگر متوجه شدیم پت شاپی که از آن خرید می کنیم دارد گران فروشی می کند یا جنس نامرغوب تحویل می دهد بتوانیم سریع و آسان پت شاپ دیگری را برای خرید جایگزین کنیم.

بهترین فروشگاه‌های‌ آنلاین غذای سگ

فروشگاه اینترنتی پتیشا

در پت شاپ پتیشا که یک پت شاپ با ارسال رایگان می باشد شما می توانید انواع محصولات مربوط به حیوانات خانگی را تهیه کنید. در این پت شما می توانید تمام محصولات را با برند های ایرانی و خارجی تهیه کنید. آدرس این پت شاپ  تهران پارس فلکه چهارم بلوار وفادار بعد از مظفری پ ۱۰۱۲ می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی خرید باحال

فروشگاه خرید باحال با سابقه ای زیاد و درخشان در زمینه غذای سگ فعالیت می باشد. این پت شاپ یکی از بهترین و قدیمی ترین پت شاپ ها در ایران می باشد  که غذای سگ را در تنوع بسیار خوب عرضه می کند. آدرس این فروشگاه اینترنتی میدان گلها، هشت بهشت، تقاطع فکوری پلاک 23 می‌باشد.

 

فروشگاه اینترنتی شاپرک

در شهر تهران پت شاپ های بسیار زیادی وجود دارد و یکی از بهترین این پت شاپ‌ها شاپرک می باشد. در این فروشگاه می توانید انواع غذا های ایرانی و خارجی را برای سگ ها و گربه های دوست داشتنی خود تهیه نمایید. آدرس این پت شاپ انقلاب، خیابان نامجو، پاساژقائم، پلاک ۵۰، واحد ۱ می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی باران پت

باران پت یکی از با سابقه‌ترین و قدیمی‌ترین فروشگاه های حیوانات خانگی هرمزگان می‌باشد. در این پت شاپ با ارسال فوری می توانید باکس های حیوانات خانگی را در تمامی سایز های کوچک و بزرگ تهیه کنید. تلفن این فروشگاه اینترنتی 02191303137  است.

بهترین فروشگاه‌های‌ آنلاین غذای سگ

فروشگاه اینترنتی سیناوت

پت شاپ سیناوت یکی از برترین پت شاپ های شهر تهران می باشد. یکی از ویژگی های این پت شاپ داشتن پرسنلی خوش برخورد است و می توانید قبل از خرید از مشاوران این پت شاپ مشورت بگیرید. آدرس تهران، شهرک غرب، بلوار سپهر، گلبرگ سوم، کوچه رضایی، پلاک ۱۰۶، واحد ۱۶تلفن: ۸۸۳۶۵۰۷۸-۰۲۱می باشد.

توجه به کیفیت غذا نشان از اهمیت دادن شما به سلامت سگ مورد علاقه تان دارد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر