دیگنیتی

۱۹۲ دستگاه خودروی دیگنیتی امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه می‌شود.

سایت شماره یک:

عرضه دیگنیتی از امروز دوشنبه 23 آبان 1401 در بورس کالا آغاز می‌شود.

در نوبت دوم عرضه امروز دیگنیتی، 48 دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) با یک میلیارد و 286 میلیون و 708 هزار و 333 تومان با 56.63 درصد رقابت فروخته شد.

در معاملات امروز قیمت پایه هر دستگاه دیگنیتی 821 میلیون و 500 هزار تومان بود که تقاضای 606 دستگاه برای آن شکل گرفت.

۱۹۲ دستگاه خودروی دیگنیتی امروز دوشنبه، ۲۳ آبان ساعت 9 صبح عرضه می‌شود.

میزان پیش دریافت خرید برای هر خودروی دیگنیتی ۲۵درصد است.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند، امکان ثبت سفارش ندارند.

هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد.

ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مُجاز نیست.

جزئیات عرضه دیگنیتی

در عرضه روز دوشنبه ۲۳ آبان نیز از ۱۹۲ دستگاه خودروی دیگنیتی که قرار است عرضه شود ، ۴۸ دستگاه سفید با تریم مشکی، ۴۸ دستگاه سفید با تریم قرمز، ۴۸ دستگاه سفید با تریم مشکی و ۴۸ دستگاه مشکی با تریم قرمز است. قیمت پایه دیگنیتی ۸۲۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان اعلام شد.

به قیمت فوق، هزینه‌های دیگری همچون ۹درصد مالیات بر ارزش‌افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا ۳۹۴میلیون و ۴۱۹هزار و ۲۷ریال (شامل ۳۵۳میلیون و ۵۰۰هزار ریال مالیات و عوارض شماره‌گذاری، ۴۳۵هزار ریال هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰۰هزار ریال هزینه خدمات پست، ۲میلیون و ۸۰۰هزار تولید پلاک و شماره‌گذاری، ۳۷میلیون و ۱۸۴هزار و ۲۷ریال بیمه شخص ثالث) افزوده می‌شود.

در مشخصات عرضه فیدلیتی و دیگنیتی قید شده که هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. همچنین درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید ۳۰درصد اعلام شد. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت را (به شرح لیست پیوست) از طرق پورتال فروش بهمن‌موتور به آدرس bahman.iranecar.com انتخاب کنند. علاوه بر این، خریداران ملزم به واریز وجه هزینه‌های اعلامی هم‌زمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب بهمن‌موتور هستند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر