مهران رجبی

در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته شد تا نظرشان را درباره مجری شدن مهران رجبی و سیدبشیر حسینی را بگویند، گروهی از مردم بسیار از اجرای این دو هنرمند استقبال کردند و گروهی از مردم نیز اجرای آن‌ها را بدون جذابیت دانستند.

سایت شماره یک:

 تاکنون بازیگران زیادی از جمله مهران مدیری، سروش صحت و پژمان بازغی وارد عرصه اجرا شدند و همواره هم به سبب شهرت و محبوبیتی که داشتند مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند؛ اما به تازگی اتفاقی رخ داده که حواشی زیادی به دنبال داشته و نتوانسته دل مخاطبان را به دست آورد.

اتفاقی که رخ داده این است که تلویزیون به مرور زمان برخی مجریان خود را از دست داده بگونه ای که تعدادی از آنها عطای کار با رسانه ملی را به لقایش بخشیدند ، حال صداوسیما برای اینکه این کمبود را جبران کند، سراغ مهران رجبی رفته که نتوانسته نظر مردم در عرصه اجرا را به خود جلب کند و مورد انتقاد قرار گرفته است همچنین سید بشیر حسینی داور برنامه «عصر جدید» و استاد ارتباطات نیز وارد این عرصه شده است. 

اجرایشان عالی است

یکی از کاربران درباره اجرای خوب این دو مجری نوشت: «به‌نظرم ایشان علاوه بر اینکه بازیگر بسیار عالی‌ای هستند، می‌توانند یک مجری درجه یک هم باشند. بدون اغراق ایشان کم نظیر هستند و نباید به‌خاطر عقایدشان آن‌ها را محکوم کنیم که نباید مجری گری کنند.»

کاربری به نام حنیف نوشت: «با توجه به اینکه خودی هستند و با ایمان، خیلی خوب هستند، به بقیه نباید اعتماد کرد، اول ایمان و خودی بودن این افراد مهم است.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر