ایران خودرو| ایران خودرو ثبت نام| ایران خودرو نتایج قرعه کشی

مشتریان نهایی محصولات ایران خودرو امروز ۹ آذر ۱۴۰۱ از طریق قرعه‌کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

سایت شماره یک:

ایران خودرو هرچند وقت یکبار محصولاتش را بصورت قرعه کشی به قیمت کارخانه می فروشد .ایران خودرو نسبت به خودروسازان دیگر خدمات پس از فروش بهتری دارد.ایران خودرو تنوع محصولاتش زیاد است.ایران خودرو کیفیت خودروهایش نسبت به خودروهای ایرانی دیگر بهتر است.ایران خودرو خودروهایش را به موقع به دست مشتری می رساند وگرنه باید خسارت پرداخت کند.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان ۲ عرضه شده است. در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU۷P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است. این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودرو‌های فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود. مشتریان نهایی امروز چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ از طریق قرعه‌کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

قیمت خودروهای ایران خودرو پرطرفدار

اما فعالان بازار خودرو می‌گویند که برخی خودروها بیشتر خرید و فروش می‌شوند و پرطرفدار هستند. این خودروها با چه قیمتی در بازار معامله می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز هم مانند روزهای گذشته، در محدوده 222 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر نیز  چهار میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت و حالا 333 میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو امروز هم در بازار کشور در نرخ 385 میلیون تومان ثبت شد.

فروش اقساطی ایران خودرو

عرضه خودرو در بورس کالا باعث ایجاد ابهام برای خریداران در مورد نحوه انجام خرید و معاملات آن شده که در ادامه به چند سوال در این زمینه پاسخ داده شده است.

طبق تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ایجاد شرایط عرضه خودرو به مشتریان واقعی، با عرضه هایما S۵ در روز ششم مهرماه، فروش خودرو به صورت اقساطی در شرکت لیزینگ ایران خودرو آغاز می‌شود.

  دیرعامل لیزینگ ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی واسطه گران در فرآیند فروش محصولات، گروه صنعتی ایران خودرو برای فروش به صورت لیزینگی اقدام کرده است.

وی با بیان این که از ششم مهرماه، بخشی از تولیدات روزانه هایما S۵ به صورت اقساطی عرضه خواهد شد، گفت: در این طرح فروش هایما S۵ با اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله  و با سود ۲۱ درصد بدون کارمزد و در قالب ۹ چک چهار ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

وی افزود: مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو  یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این که متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می توانند در فروش های لیزینگ شرکت کنند، بر رعایت موضوع عدم خرید از خودروسازان داخلی ظرف ۱۸ ماهه اخیر تاکید کرد و گفت: جهت رفاه حال مشتریان خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر