نیکی کریمی

صحبت های ابوالفضل پورعرب را درباره فیلم عروس و سخت گیری های او را بشنوید.

سایت شماره یک:

 ابوالفضل پورعرب متولد دوم تیر ماه سال 1340 در تهران و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر میباشد. ابوالفضل پورعرب تا کنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند می باشد. ابوالفضل پورعرب از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی جدا شده و از او داری یک فرزند دختر است. ابوالفضل پورعرب هر چند نخستین بار در نقش کوتاهی در فیلم زخمه ظاهر شد اما ورود او به سینما را باید از 1369 و بازی در فیلم عروس برشمرد ابوالفضل پورعرب تئاتر را از سال 1359 آغاز کرد.

این روزها که خبر بستری شدن ابوالفضل پورعرب در بیمارستان فضای رسانه ای را تحت تاثیر قرار داده است برش هایی از گفتگوی سال گذشته او درباره چگونگی انتخاب او برای فیلم «عروس» ساخته بهروز افخمی مورد توجه کاربران قرار گرفت و بازنشر شده است.

او در این گفتگو می گوید:« هنگام فیلمبرداری من خانم کریمی نباید در ماشین تنها بودیم. از نظر شرعی اجازه نمی دادند. در همه صحنه های فیلمبرداری در ماشین یک نفر روی صندلی خقب ماشین می خوابید.

بر اساس آخرین اخبار ابوالفضل پورعرب به دلیل مشکل به وجود آمده سر فیلمبرداری فیلمی به کارگردانی خودش پایش زخمی و به همین دلیل راهی بیمارستان شد. آخرین شنیده ها حاکی از این است که پورعرب از برای دومین بار در بیمارستان بستری شده و در حال درمان است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر