سهام عدالت| سهام عدالت امروز| سود سهام عدالت

عضو هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت با بیان اینکه مرحله دوم سود سهام عدالت بر اساس رویه هر ساله اسفندماه پرداخت خواهد شد، گفت: کارگروه ۳ نفره سهام عدالت از بهمن‌ماه سال گذشته تشکیل شده و جلسات آن به صورت منظم برگزار می‌شود.

سایت شماره یک:

محمد خزائی، عضو هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در پاسخ به سوالی درباره اعضای کارگروه ۳ نفره سهام عدالت گفت: کارگروه در راستای مصوبه شورای عالی بورس 13 بهمن‌ماه سال 1400 تشکیل شده است.

وی با اشاره به اعضای کارگروه تشکیل شده درباره سهام عدالت، گفت: کارگروه شامل نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی (آقای قربان‌زاده و آقای سبحانیان) و نماینده‌های شورای حقیقی شورای عالی بورس (آقای دانش‌کاظمی و آقای شعبانی) و کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت می‌شود. خزائی افزود: این کارگروه مسؤولیت موضوعات مرتبط با سهام عدالت نظیر تغییر سهام، تغییر نمایندگان در شرکت‌های سرمایه‌پذیر، معرفی افراد در شرکت‌های سرمایه‌پذیر و تصمیماتی که باید  در مجامع گرفته شود را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه به طور مرتب جلسات این کارگروه برگزار می‌شود، گفت: تا امروز دستاوردهای مهمی با توجه به تصمیمات این کارگروه خاص شده است. حدود 200 نفر از افراد که برای حضور در شرکت‌های سرمایه‌پذیر کاندیدا شده بودند در کارگروه مصاحبه و بررسی شدند. برای مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر تصمیماتی گرفته شده و بر این اساس توانستیم سود سهام را به بیش از ۲ برابر افزایش دهیم. نماینده کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در کارگروه سهام عدالت در پاسخ به سوالی درباره زمان پرداخت سود سهام عدالت، گفت: به احتمال زیاد پرداخت سود مرحله اول تا پایان این ماه انجام خواهد شد و مرحله دوم نیز در اسفندماه و طبق روال گذشته انجام خواهد شد. گفتنی است با توجه به اطلاعات اعلام شده، کل سود کسب شده شرکت‌های سهام عدالت در عملکرد سال 1400 برابر 60 هزار میلیارد تومان بوده و قرار است این سود در ۲ نوبت به حساب حدود 49 میلیون ذی‌نفع سهام عدالت واریز شود.

وطن امروز

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر