لایف استایل

احتمالا متوجه شده‌اید که چطور ثروتمندان روش‌های خاص برای انجام کارهایی مانند انجام کسب و کار، معامله با مردم و مذاکره بر سر قیمت محصولات دارند. شما همچنین می‌توانید از شیوه ‌زندگی آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید که برای کسب و کار شما عالی است.

سایت شماره یک:

بعضی از ثروتمندترین افراد جهان در خانواده‌های پولدار با یک امپراتوری وسیع بدنیا آمد‌ه‌اند و برخی دیگراز طریق سرمایه‌گذاری‌های تجاری پول کسب می‌کنند. با بررسی اینکه مردم چطور پولدار شده‌اند می‌توانید از ذهنیت آنها در کارخود استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه برخی از عادت‌های افراد موفق و ثروتمند را بخوانید.

در آینده زندگی می‌کنند

افرادی که ثروت دارند یا پول زیادی کسب می کنند، ثروتمند یا جادوگران نیستند که آینده را پیش بینی می‌کنند؛ آنها مردم عادی مثل من و شما هستند. افراد موفق و ثروتمند روزانه تلاش می‌کنند تا روند پیشرفت خود را بررسی کنند و آینده کسب و کار خودشان را ببینند.

برای آینده نگری ‌می‌توان استیو جابز را مثال زد. وقتی هنوز محصولات ابتکاری اپل وجود نداشت، انگار که استیو جابز می‌دانست مردم آن‌ها را می‌خواهند! همانند وارن بافت که گفت: "کسی امروز در سایه نشسته است؛ زیرا کسی مدت‌ها پیش یک درخت کاشته است."

صبح‌ها زود بیدار می‌شوند

اکثر افراد موفق زود بیدار می‌شوند، چرا که به‌آنها کمک می‌کند بیشتر کار کنند. صبح زود بیدارشدن به این افراد، زمانی برای مراقبه و تمرین می‌دهد و کمک می‌کند تا زمانی را برای خودشان در نظر بگیرند. ساعت شروع کار معمولاً 9 صبح است، اما افراد موفق و ثروتمند به دلیل انجام کارهای بالا صبح‌ها زود بیدار می‌شوند.

به سلامت خود اهمیت می‌دهند

با بهانه‌آوردن می‌توانید هیچ وقت ورزش نکنید! افرادی که ثروتمند هستند حداقل وقت آزاد دارند. اما آنها در واقع کمتر از این بهانه‌ها استفاده می‌کنند. این به این دلیل است که آنها درک می‌کنند که سلامت آنها قیمت ندارد.

ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی با سایر افراد

تجارت یک دنیای رقابتی است. شما باید با افراد جاه‌طلب در حوزه خودتان مرتبط باشید. بعضی از افراد که قبل از شما در این حوزه وارد شده‌اند شبکه و ارتباطات خودشان را دارند که به شما کمک می‌کند تا کار خود را توسعه دهید. مهم است که با این افراد در ارتباط باشید تا بتوانید در رقابت ازدیگران جلو بزنید. با این حال، این ارتباط متقابل است. یعنی همیشه تلاش کنید تا شما هم برای این شبکه سودمند باشید.

خبر خوب این است که ارتباط و شبکه‌سازی با استفاده از اینترنت بسیار آسان‌تر است، زیرا می‌توانید از طریق ایمیل با هم ارتباط برقرار کنید و افراد شاغل در صنعت خود را با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند لینکدین پیدا کنید.

همیشه در حال یادگیری هستند

مردم موفق همیشه چیزهای جدید یاد می‌گیرند تا بتوانند با روند تغییرات پیش بروند. آنها برای درک بازارها و تغییرات جدید در صنعت‌شان روزنامه‌ها را مطالعه می‌کنند. این امر به آنها اجازه می‌دهد تا برای بهبود خدمات مشتریان خود تغییرات را ادامه دهند تا بتوانند رشد کنند.

اگر در تجارت راکد بمانید، دنیای رقابت راه‌های خلاقانه‌ای برای دور نگاه داشتن مشتریان از مصرف محصولات شما پیدا می‌کند.

به ارتباط داخل خانواده اهمیت می‌دهند

افراد ثروتمند و موفق، اعتماد افراد نزدیک خود را جلب می‌کنند و در نحوه ارتباط با خانواده‌شان برایشان اهمیت دارد. با یک تحقیق ساده متوجه می‌شوید که چطور بعضی از شرکت‌های برتر پس از فوت بنیان گذار، توسط اعضای خانواده اداره می‌شوند.

چون افراد خانواده از زمان جوانی کسب و کار را یاد گرفته‌اند و حس اعتماد بین آنها محکم است، تجارت به یک حس انجام وظیفه روزانه برای اعضای خانواده تبدیل می‌شود. مهم است که بدانید که خانواده‌ها تمایل دارند همه چیز را برای فرزندان خود از نسلی به نسل دیگر باقی بگذارند.

مدیریت مالی قوی دارند

مردم موفق می‌دانند کجا پول خود را برای بالاترین بازدهی سرمایه گذاری کنند. اگرخودشان نتوانند اموالشان را مدیریت کنند، پس بهترین افراد را برای اینکار استخدام می‌کنند.

با این حال، نکته‌ی مهم همه کارآفرینان موفق، تقسیم پول شخصی و پول شرکت است. این مهم است که پول را از شرکت خارج نکنید زیرا این امر برای رشد، بازاریابی و زمان‌های سخت احتمالی، در نظرگرفته شده است. شرکت‌ها در گذشته شکست می‌خوردند، زیرا دارایی شرکت برای مصارف شخصی استفاده می‌شد.

بازرگانان موفق می‌دانند چگونه بهترین مدیران مالی را استخدام کنند. آنها می‌خواهند بدانند چگونه پول خود را با سرمایه‌گذاری در جای مناسب ذخیره کنند.

لیست فعالیت روزانه دارند

افراد موفق و ثروتمند از لحظه بیدار شدن تا زمانی که برای خواب آماده می‌شوند، می‌دانند که باید چه کارهایی انجام دهند. برای تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند، باید بدانید که چه چیزی باید انجام شود و بر روی آن تمرکز کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر