​نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اختلاف بر سر بیرون بودن چند تارمو نیست، حد شرعی حجاب وجه و کفین است و رعایت نکردن ولو بیرون بودن چند تار مو باشد حرام است، ولی آنهایی که پشت صحنه ماجرا ایستاده‌اند به دنبال آن هستند که ملت های مسلمان را به سمت همجنس‌گرایی و ازدواج با حیوانات سوق دهند و این امر با تغییرات پنهان فرهنگی صورت می گیرد.

سایت شماره یک:

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اختلاف بر سر بیرون بودن چند تارمو نیست، حد شرعی حجاب وجه و کفین است و رعایت نکردن ولو بیرون بودن چند تار مو باشد حرام است، ولی آنهایی که پشت صحنه ماجرا ایستاده‌اند به دنبال آن هستند که ملت های مسلمان را به سمت همجنس‌گرایی و ازدواج با حیوانات سوق دهند و این امر با تغییرات پنهان فرهنگی صورت می گیرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان سه شنبه شب در دیدار جمعی از مردم پلدختر و معمولان یادآور شد: در طول ۴۳سال از پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه صدماتی به ما وارد کرد و خانواده هایی را مصیبت زده کرد، اما هیچ گاه نتوانست قامت این ملت را خم کند و خللی در اراده آهنین مردم به وجود آورد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: آرمان ها و ارزش های اسلامی را باید بر سر دست گرفت، ترویج کرد و مانع کهنه شدن و فراموشی آنها شد.

وی یادآور شد: باید مراقب بود که امروز تغییرات پنهان فرهنگی جز برنامه‌های نظام سلطه است، چون آنها دیدند با ابزار جنگی نمی توانند با این ملت هم آوردی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: امروز در این جنگ ترکیبی فرسایشی، دشمن به دنبال آن است که ما را خسته و فرسوده کند؛ آنان می خواهند ادامه آشوبها را به جنگی بدل کنند که از طرفی موجب ملال انقلابیون و از طرف دیگر باعث ایجاد امید در دل تبهکاران و تجزیه طلبان شود.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: ملت ما تبهکاران و تجزیه طلبان را می‌شناسد. اینان منفورتر از آن هستند که مردم ایران به آنها اقبال داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: یکی از مناطقی که راست قامت در مقابل نظام سلطه ایستاد، استان لرستان و منطقه پلدختر بود که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و قبل از آن بزرگان منطقه در پیشبرد اهداف متعالی اسلامی و ارتقاء فرهنگی تاثیرگذار بودند. وقتی تاریخ دیار پلدختر و معمولان را مشاهده می‌کنیم می بینیم در طول هشت سال دفاع مقدس نقش ممتازی داشتند.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت هایی که شهرستان پلدختر در زمینه‌های گوناگون دارد باید در خدمت رسانی به مردم اقدامات ارزشمندی صورت گیرد.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: اگر همه ظرفیت‌های منطقه شناسایی شود و جمعیتی متشکل از مسئولین و نخبگان کشوری که اهل این شهرستان و علاقمند به دیار خود هستند شکل بگیرد و از همه آنها، چه آنها که در استان مقیم هستند و چه آنان که نیستند دعوت شود و افکار و خِرَد آنها با هم جمع شود یقیناً می تواند در ارتقاء فرهنگی، پیشرفت اقتصادی و عمران و آبادی منطقه تأثیر گذار باشد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر