فیلمی با بازی الناز حبیبی را در ادامه می بینید.

سایت شماره یک:

الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.. خانوادۀ الناز حبیبی خارج از ایران زندگی می کنند. الناز حبیبی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است.. الناز حبیبی با بازی در سریال (دردسر های عظیم) معروف تر از سابق خود گشت. الناز حبیبی از بازیگر های کم حاشیۀ کشور است.

الناز حبیبی

الناز حبیبی ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در تهران و در خانواده ای ۶ نفره چشم به جهان گشود. وی که در سال های اخیر مادرش را از دست داده، ۵ خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و ته تغاری خانواده است. تمام اعضای خانواده الناز مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند. برای دوستانی که کنجکاو بودن قد و وزن این بازیگر خوب کشورمون رو بدونند اینکه قد الناز حبیبی ۱۵۳ سانتی متر و وزن وی ۵۰ کیلو گرم  است.

الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.

الناز حبیبی

الناز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی در کودکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری می کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر