رنگ دکوراسیون

هر ساله رنگ های جدید و جذابی به عنوان رنگ سال برای دکوراسیون داخلی به بازار معرفی میشود اما زیباترین کلکسیون رنگ ها، در دکوراسیون امسال است.

سایت شماره یک:

هر ساله بعد از اعلام رنگ سال بسیاری از افراد به دنبال تغییر دکوراسیون متناسب با رنگ سال هستند. انتخاب یک رنگ مد روز و محبوب برای منزل نه تنها کاری جالب و هیجانی است، بلکه سبب می شود خانه ای شیک و به روز داشته باشید. در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک به معرفی ترندهای برتر رنگ در سال 2023 می پردازیم که با بکارگیری آنها در دکوراسیون می توانید خانه ای زیبا برای خود رقم بزنید.

رنگ قرمز پرشین

کمپانی پنتون رنگ قرمز پرشین Viva Magenta را به عنوان رنگ سال 2023 - 1402 معرفی کرد. قرمزِ پرشین در مجموعه رنگ پنتون؛ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس و شبیه زرشکی و ارغوانی است. رنگ سال 1402 مورد توجه افرادی قرار خواهد گرفت که روحی سرکش و جسور دارند. از این رنگ می توانید در دکوراسیون، مبلمان و لوازم جانبی استفاده و برای بهتر جلوه داشتن آن از رنگ‌های مکمل نیز کمک بگیرید.

رنگ دکوراسیون

مونوکروم یا تک رنگ

دکوراسیون و دیزاین تک رنگ یا سبک مونوکروم در دکوراسیون داخلی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. استفاده از سبک مونوکروم در دکوراسیون سبب می شود مغز سریع تر پردازش ها را انجام داده و به همین دلیل فرد احساس خوشایندی خواهد داشت.

رنگ هایی با سایه های زرد و نارنجی

استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون خانه حس گرما و صمیمت را در فضا ایجادکرده و رنگ زرد به همه چیز حس روشنائی و انرژی خورشیدی می بخشد. اگر می خواهید در سال 2023 زندگی شاد و مهیجی را برای خود رقم بزنید از رنگ هایی با سایه های زرد و نارنجی در دکوراسیون منزلتان استفاده نمایید.

ترکیب صورتی با رنگ های مختلف

صورتی از جمله انتخاب‌های خاص برای طراحی داخلی منزل است که به محیط خانه نشاط می بخشد. از رنگ صورتی در کنار دیگر رنگ‌های مکمل برای دکوراسیون پذیرایی استفاده می‌شود. اگر جسارت لازم برای استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون را ندارید، می توانید در وسایل کوچک و تزئینات خانه ازآن استفاده نمایید.

سفید با سایه خاکستری گرم

چیدمان دکوراسیون منزل با ترکیب رنگی سفید و خاکستری انتخابی مطمئن و مدرن است. اگر شما دوست دارید که از دو تونالیته رنگی خاکستری برای دکوراسیون‌تان استفاده کنید، بهتر است که عنصر تیره‌تر شما به مقدار کمتری استفاده کنید و بیشترین حجم اتاق به رنگ روشن‌تر اختصاص یابد.

رنگ دکوراسیون

سفید با سایه کرم

رنگ کرم جزو رنگ های خنثی محسوب می شود و به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود و زیبایی خاصی به محیط اطراف می‌دهد. طیف های این رنگ را می توانید در دکوراسیون خانه تان به کار ببرید، استفاده از رنگ روشن مثل رنگ سفید با سایه کرم در دکوراسیون تمیزی فضا را بیشتر در معرض دید دیگران قرار می دهد.

بژ با ته رنگ صورتی

اگر رنگ بژ در دکوراسیون خانه به شیوه‌ای درست توسط یک طراح حرفه‌ای بکار رود، محیطی خنثی و آرامش بخش خلق خواهد کرد که تمرکز بیننده را به روی جزئیات متمرکز می‌کند. ترکیب رنگ بژ با صورتی، خاکستری، سفید و سیاه، قهوه ای، طلایی، قرمز، آبی و سبز در چیدمان منزل نتیجه خوبی بر جای می‌گذارد.

تمشکی ملایم؛ ترکیب قرمز مرجانی و نارنجی درخشان با رنگ صورتی

استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون منزل در سال 1402 بسیار ترند شده و به خانه‌ی شما هیجان، انرژی و صمیمیت می‌ بخشد اما به کار بردن این رنگ ها در دکوراسیون خانه شجاعت و دقت زیادی می‌خواهد. شما اگر بتوانید طیف‌های مختلف رنگ های شاد را با رنگ‌های مکمل درست ترکیب کنید، خانه ای زیبا و پر انرژی خواهید داشت.

ترکیب آبی یخی و خاکستری براق

استفاده از دو رنگ روشن و تیره در دکوراسیون منزل زیبایی خاصی را در خانه ایجاد کرده و سبب جذابیت خانه می شود. آبی یخی رنگی آرام کننده، تسکین دهنده و صلح طلب است و در کنار خاکستری سبب می شود بسیاری از وسایل خانه جلوه یافته و خودنمایی کنند.

آبی کاربنی

در سال 2023 از آبی کاربنی در دکوراسیون خانه خود بهره ببرید. این رنگ حس امنیت و آرامش را به ببیننده القا نموده و ترکیبآن با سفید برای اتاق نشیمن می‌تواند انتخاب نسبتا خوبی باشد. در کنار رنگ آبی، می توانید از رنگ‌های گرم برای متعادل کردن محیط استفاده کنید.

بنفش آلویی

رنگ بنفش از رنگ های سلطنتی محسوب می شود و جذابیت زیادی به خانه می بخشد. امسال می توانید از بنفش آلویی در دکوراسیون خانه خود استفاده کرده و این رنگ را با رنگ های خنثی ترکیب نمایید.

ترکیبی از آبی، سبز و سیاه

استفاده از رنگ سبز در خانه، آرامش‌بخش بوده و حال و هوای بهاری به دکوراسیون خانه می بخشد، به خصوص اگر با رنگ آبی و مشکی ترکیبات جذابی ایجاد نماید. مبلمان سبز درباری یا اشرفی و سبز زمردی بهترین گزینه برای دکوراسیون سطلنتی و کلاسیک و مبلمانی با رنگ سبز پسته‌ای، گزینه‌ای ایده‌آل برای دکوراسیون‌هایی به سبک مدرن می‌باشند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر